Pagina's

zondag 25 augustus 2024

Nog meer Four Seasons

Ook hier weer een terugblik op kaarten die ik al eerder gemaakt heb, maar nog niet op mijn blog geplaatst had. Ik had na de Four Season workshop nog een set oplegkaarten over om de harmonica kaart mee te maken, maar ook nog vier losse kaarten.
 Zo geweldig leuk om te doen. Natuurlijk heel veel poedertjes gebruikt en lekker zitten embossen.
Van de vier losse kaarten heb ik er al twee verstuurd zonder ze op de foto te zetten. Deze laatste twee gelukkig wel.
De winter en de herfst versie.
Ook de laatste harmonica kaart wil ik hier nog even laten zien. Hieronder dus het laatste vierluik dat ik heb gemaakt.
Nu toch weer wat achterstand weggewerkt en verder met iets anders.
Groetjes Marja

9 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Werkelijk prachtig zoals jij met de poedertjes hebt 'gespeeld'. De winter en herfstkaart vind ik supermooi maar ook de harmonicakaart is mooi geworden!

groetjes van Ank

Trijntje zei

Prachtig Marja. Supermooi gemaakt met deze inkt technieken. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig Marja, zo mooi die kleuren voor de verschillende seizoenen en de teksten zo op vellum geven een leuk effect vind ik.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtige serie Marja!

GerJanne zei

Geweldig! Het zijn allemaal kleine kunstwerkjes Marja! Ik ben er weg van!

Femmy zei

Prachtige fleurige achtergronden heb je gemaakt Marja en top om ze op kaarten te verwerken, groetjes Femmy

Henriët zei

Wat een prachtige kaarten laat je zien. De harmonicakaart is echt een kunstwerkje.
Ik word heel nieuwsgierig hoe je deze achtergrondjes hebt gemaakt. Herken de materialen van de foto niet.
Groetjes van Henriët

Marjan zei

Wat mooi!! Zowel je losse als je harmonicakaart, allemaal even prachtig! De t4ksten op het vellum ook erg mooi erbij.

Ik heb ook weer twee kaartjes gemaakt a.d.h. van de workshop van Miranda, maar moet nu even stoppen met kleuren door een rechterhand die niet goed gaat. Eerst maar eens naar dokter.

Bernadet zei

Ziet er geweldig uit MArja. Super hoe alles ook bij mekaar past.