Pagina's

donderdag 22 augustus 2024

Lunar Moth

Na de grote vlinderkaart heb ik deze kaart gemaakt n.a.v de FBL van Miranda bij Creatief met Hobbycompleet de Duif. De stempels zijn van Lesia Zgharda
Door het gebrek aan energie heb ik vaak niet veel inspiratie en is het heerlijk om aan de hand van een FBL en de rustgevende stem van Miranda kaarten te maken. Natuurlijk voeg ik ook altijd wel wat van mezelf toe.
Jeetje wat heeft zij toch veel ideeën en komt ze elke keer weer met iets nieuws en nieuwe technieken. Ik leer er elke keer weer iets bij. 
De Lunar Moth is een hele bijzondere nachtvlinder met aan aparte groene kleur.
Bedankt voor jullie lieve reacties.
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Trijntje zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Mooie kleuren en leuk op kaftpapier te stempelen en te kleuren. Handig om je zo te laten inspireren..en ben je toch even lekker bezig… Fijn dat je op deze manier bezig kan zijn. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige kaart Marja, jammer dat je weinig energie hebt maar wel fijn dat je toch zo nog wat kunt hobbyen. Heel mooi ingekleurd en wat is dat in het echt een prachtig beest zeg, nog nooit gezien.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ook deze is er zo mooi Marja! En heerlijk toch als je je inspiratie ergens vandaag kunt halen! Als ik het even niet weet, zoek ik een sketch. Zo heeft iedereen wel iets denk ik....

Anita van Deur zei

Wauw heel mooi Marga!

Marjan zei

Ja, Miranda geeft erg leuke workshops en heeft inderdaad een prettige stem! Ik deed zoals je zag de Miracle Abstract & Symbols, alleen deel 1 nog. deze is ook super, jouw kaart ermee is schitterend!

Kaartenkraam zei

Wauw wat een schitterende kaart, TOP!

groetjes van Ank

Femmy zei

Prachtige kaart Marja, groetjes Femmy