Pagina's

maandag 2 september 2024

Lentekriebels

Het is natuurlijk al bijna herfst al hebben we gelukkig een lange nazomer na al dat kletsnatte weer in de lente en het begin van de zomer. Deze kaart heb ik ergens in mei gemaakt. 
Op de FBsite Ludiec stempelinspiratie bij evenementen kun je deze live Miracle Spring Inspiration terugvinden. Er is ook nog een deel 2 More Spring Inspiration met de hyacint. Die wil ik zeker ook nog een keertje doen. Je moet je wel even aanmelden als lid om de lives te kunnen zien. De stempels van Ludiec zijn heel fijn om mee te werken. Samen met de aquarel verf van Van Gogh in combinatie met potloden en natuurlijk aquarel papier.
Deze narcis en de teksten zijn van Ludiec, maar takjes had ik al van een ander merk.
De narcis kleur geven was super leuk om te doen. Na de eerste afdruk met de eucalyptus tak van IO dacht  ik o jeetje dit wordt niks, maar uiteindelijk viel dat reuze mee. De varen/fern is van Lesia Zgharda. Ik bewaar de kaart nog een poosje tot het komende voorjaar voordat ik hem ga versturen. Op dit moment wordt mijn man geopereerd aan een breuk in zijn boven arm. Er zit daar een metastase waar de breuk door ontstaan is. Super spannend dus maar wat afleiding zoeken.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Marjan zei

Wat een mooie kaart! Prachtig die bloemenhoek met de mooie stempels en kleuren, de tekst is ook gaaf erbij! Ik ben ook wel fan van Ludiec stempels.
Hoop dat de operatie goed is geslaagd en beterschap voor je man!

Anita van Deur zei

Prachtige kaart, beterschap voor je man.

Elly zei

Oh wat prachtig deze kaart!
Heel veel beterschap voor je man XX
Groetjes Elly

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een kunstwerkje Marja, heel mooi geschilderd en leuk in zo'n hoek gemaakt in combinatie met die tekststempel. Ludiec heeft prachtige stempels vind ik en vooral voor aquarel technieken. Ik moest wel lachen om die kuikentjes die mee op de foto mochten hihi.
Zeker spannend dat je man geopereerd moest worden, hopelijk is de operatie gelukt en ik wens hem een spoedig herstel. Sterkte voor jullie samen.
Lieve groetjes Miranda

Kaartenkraam zei

Wauw wat mooi gedaan en mooi zo'n hoek.
De tekst is er natuurlijk geweldig bij.
Hopelijk is de operatie van je man goed verlopen en herstelt hij spoedig!

groetjes van Ank