Pagina's

woensdag 24 april 2024

Four Seasons project

Deze harmonicakaart is er één van een serie die ik gemaakt heb met de eigen stempellijn van Miranda Degenaars.
Die bestaat uit heel veel mooie bladeren en teksten. In de bijbehorende workshop hebben we weer allerlei achtergrond technieken geleerd.
Dit kleine harmonica boekje had ik nog liggen van een vorig project. Omdat ik wist dat ik meerdere versies van deze kaart wilde maken , heb ik meerdere achtergronden van deze vier seizoenen gemaakt.
Hier zie je de achtergronden voor de grote kaarten voor alle vier de seizoenen.
Dit zijn de verschillende formaten voor het seizoen zomer. Er zijn aardig wat Distress inkten/oxides, WOW embossing poeders en Cosmic Shimmer Pixie Sparkles aan te pas gekomen. Daarna kon het aankleden van de harmonica kaarten beginnen.
Dit is de tweede grotere versie geworden. Ik ben er echt heel blij mee.
 Ik ben ik samen met José heerlijk naar het stempel Event in Nijkerk geweest. Wat hebben we genoten.
    
 Het was de eerste keer sinds tijden dat mijn man even alleen achter heb gelaten.  Inmiddels ben ik erachter dat de pijn in mijn holtes dus gewoon veroorzaakt wordt door hooikoorts. Ook heel vervelend, maar ik weet nu beter wat ik eraan kan doen. Mijn man heeft inmiddels 5 bestralingen achter de rug, omdat op de scan bleek dat dit nodig was. Hij is er inmiddels goed van hersteld en heeft alweer 50 km op de fiets gezeten. 
Omdat onze dochter inmiddels bijna 4 mnd zwanger is gaan we volgende week een nieuwe poging doen om haar en haar man in Chili te bezoeken. Natuurlijk vinden we het ontzettend leuk om straks in okt opnieuw opa en oma te worden. Ook liggen er wat spullen klaar voor de kleine die opkomst is. De koffer komt dus wel vol. Ik ben dus druk bezig met voorbereiden van de reis en moet mezelf bedwingen niet nog meer leuke kleine dingetjes te kopen.
Nu heb ik dus toch nog even tijd gevonden om een blogbericht te schrijven.
Groetjes Marja

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een schitterende creatie laat je zien zo vol met kleur top! Wat fijn om te horen van je man, nu jij nog met de vervelende klachten van de hooikoorts. Een goede reis naar Chili en geniet van jullie tijd daar.

Elly zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
Groetjes Elly

Femmy zei

Prachtige vrolijke kaart Marja, mooie stempels zijn het.
Fijn dat je samen met José naar de beurs kon, dan ben je er ook even uit en tijd voor jezelf. Fijn dat de bestralingen achter de rug zijn en je man goed herstelt is. Ik duim dat je reis nu wel door kan gaan.
Hooikoorts is vervelend, weet er alles van.
Groetjes Femmy

bolletjelucky.blogspot.com zei

O wat een mooie achtergronden heb je gemaakt voor de 4 seizoenen om nog te verwerken. Ik vind de harmonica kaarten die je laat zien al erg mooi geworden , je kunt er ook lekker veel op kwijt. Vervelend die pijn in je bijholtes maar wel fijn dat je nu weet waar het aan ligt. Knap dat je man na de bestraling alweer zo fietst en hopelijk kan de reis naar Chili doorgaan zodat je ze daar kunt gaan verwennen. Goed van je Marja om even tijd voor jezelf te nemen en naar de beurs te gaan, ik heb er veel enthousiaste verhalen over gelezen.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Leuke vrolijke kaarten met deze mooie stempels en kleuren. Fijne ontspanning op de beurs en lekker bezig te zijn. Groeten Trijntje

Marjan zei

Heel mooi met je technieken en stempels van Miranda! Prachtig werkje! leuk dat jij en José naar de beurs waren en daar een workshop volgden. Fijn ook dat je man weer goed aan het herstellen is en jullie naar dochterlief kunnen gaan, Ik wens jullie een heerlijke tijd samen!

Bernadet zei

Wat een leuke harmonica kaarten zijn dit Marja, Zo leuk ook die achtergrond.
Wat ontzettend leuk dat jullie weer oma en opa worden. Maar aan de ene kant wel jammer natuurlijk dat ze zo ontzettend ver wonen. Maar gelukkig hebben we tegenwoordig wel weer face-time.allemaal samen genieten daar.

Henriët zei

Wat een prachtige kaarten heb je gemaakt. Ik blijf er maar naar kijken en zie steeds weer iets nieuws. Mooi zoals je de 4 seizoenen hebt verwerkt.
Fijn dat je naar de beurs in Nijkerk kon. Wat was het er gezellig he.
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Oh wat spannend! Ik hoop zo dat jullie naar Chili kunnen gaan! En wat leuk dat je workshops deed. Wij kwamen er niet aan toe of het was zo druk met wachten en dat vind ik dan weer zonde van de tijd. Maar wat heb je iets moois gemaakt! Prachtig gewoon. En ik kan me helemaal indenken dat je er blij mee bent.

Kaartenkraam zei

Hele mooie kaarten, vooral de tweede daar ben ik helemaal weg van! De kleuren zijn fantastisch.
Wat fijn dat je man weer zo goed is hersteld, bewonderenswaardig dat hij alweer 50 km gefietst heeft.
Hopelijk lukt het om dit keer wel naar jullie dochter te gaan.

groetjes van Ank