Pagina's

donderdag 21 maart 2024

Rondstepelen met Altenew en Kerst

 Miranda Degenaars liet in een FBlive bij HCdD zien hoe je met de Rotating Precision Press van We R Memory Keepers kunt werken. Nu heb ik het Stampwheel van Altenew en daar doe ik veel te weinig mee. Ik heb hem dus tevoorschijn gehaald en ben ermee gaan werken. Het was even oefenen, maar het lukt nu steeds beter. 
Ik had nog een aantal stempels van sneeuwsterren die je kunt stapelen. Dat was met deze techniek en de VersaColor inktjes heel leuk om te doen.
De boomstempels van Lavinia passen hier heel goed bij, samen met de kleine huisjes.
Deze kaart doet mee aan:
Peace on Earth Challenge #60 Anything goes 
Zo heb ik er toch weer wat Kerstkaarten bij.
Het zal jullie best opgevallen zijn dat het wel heel lang stil was op mijn blog. Ik had er gewoon niet de tijd en de energie voor. Gelukkig begint dat nu weer een beetje terug te komen. 
Zoals ik in het vorige bericht al had geschreven zouden we eigenlijk begin februari een aantal weken naar onze dochter en schoonzoon in Chili. Alles was goed voorbereid, maar toen kwam er dat nare influenza virus voorbij. Waar ik in eerste instantie niet zoveel last van had, maar mijn man belandde met een longontsteking in het ziekenhuis. We konden en mochten daardoor niet reizen. Veel verdriet, angstige dagen, teleurstelling en veel te regelen. Gelukkig lijkt mijn man daar weer goed van te herstellen. Toen was ik aan de beurt met veel pijn in mijn holtes, waardoor ik moeite met kijken en veel hoofdpijn had. Oei wat was ik moe. Heel langzaam kom ik weer een beetje bij. Ik hoop nu weer wat vaker wat te kunnen plaatsen en ook weer wat kaarten te kunnen maken.
Groetjes Marja

14 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat naar voor jullie, op naar een goed herstel en fijn dat je deze 3 schitterende kaarten kunt laten zien!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hee Marja, leuk je weer te zien en je laat meteen 3 hele mooie kaarten zien. Mooie kleuren heb je gebruikt voor het stempelen en leuk om in de cirkels weer mooie tafereeltjes te maken. Kleine kunstwerkjes vind ik het. Gelukkig dat jullie allebei weer herstelt/aan het herstellen zijn. Gezondheid is toch het belangrijkst. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Annemarie en Merit zei

Wat sneu zeg dat jullies bezoek niet door kon gaan. Gelukkig zijn jullie wel opgeknapt inmiddels, wat een schitterende kaarten laat je hier zien.
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Marijke zei

Ja dat is zeker sneu dat je geen bezoek kon brengen in Chili. Wat vervelend dat jullie allebei ziek zijn geworden. Hopelijk komt het snel weer goed en kunnen jullie alsnog gaan! Je kaartjes zijn heel mooi gedaan! Leuk met die stempels! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Marjan zei

Wat een mooie kaartjes, ik vind ze sprookjesachtig, prachtig gemaakt!
Jeetje, jullie waren wel aan de beurt, hè? Heel naar, maar fijn dat zowel je man als jij weer opknappen en hopelijk snel weer een mogelijkheid om naar Chili te gaan.

Henriët zei

Fijn weer van je mooie kaartje te mogen genieten. Gelukkig kunnen jullie die vervelende tijd nu achter jullie laten.
Deze kaartjes zijn erg leuk met de gestempelde cirkels.
Groetjes van Henriët

Femmy zei

Ja ik miste je al, fijn dat het weer wat beter gaat. Rustig opbouwen en op tijd je rust nemen. Je kaarten zijn weer plaatjes, groetjes Femmy

GerJanne zei

Dat jullie niet konden gaan wist ik volgens mij wel, maar dat je het zo erg te pakken had, Marja! Jee, dat is toch wel heftig! Gelukkig dat het nu de goede kant opgaat.
Je kaarten zijn echt heel gaaf met die stempels rondom. Ik heb ook zoiets en gebruik het veel en veel te weinig...

Trijntje zei

Wat heb je drie mooie kaarten gemaakt. De middelste vind ik kwa kleur heel erg mooi. Wat naar dat het virus jullie zo te pakken had en sneu dat jullie familie bezoek niet door kon gaan. Hopelijk gaat het later wel lukken. Nog maar veel sterkte en beterschap. Groeten Trijntje

Jantine zei

Mooie kaarten, Marja. En wat ontzettend balen dat jullie influenza kregen toen je naar Chili zou gaan. Heftig dat je man zo ziek was en jij daarna ook. Hopelijk knappen jullie weer goed op nu.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Fijn te zien dat je weer een blogpost plaatst en meteen met hele mooie kaarten! Het zijn net kleine schilderijtjes, prachtig gewoon!
Hopelijk gaat het steeds beter met de gezondheid en lukt het om binnenkort toch nog naar Chili te gaan!

groetjes van Ank

!neke zei

Ik vind ze prachtig !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Elaine aka Ellapu zei

Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
Elaine DT

KraftiKards (my blog)
613 Avenue Create DT
Peace on Earth Christmas DT
Simply Clean and Simple DT

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat ontzettend mooi. Prachtige kleuren.
Balen dat jullie reis niet door kon gaan. Hopelijk voelen jullie je weer snel beter.
Groetjes Miranda