Pagina's

vrijdag 2 februari 2024

Postzegel kaarten

 Ik heb mijn kartelscharen al jaren niet gebruikt, maar er kwam een leuke postzegel workshop voorbij in de Ludiec groep. Ik heb ze dus maar even opgezocht.
Ze zijn nog in de herfstsferen, maar ik had ze nog niet laten zien. Met dit zachte weer lijkt het ook meer herfst dan winter.
Ik had ook nog wat mooie rub-on plaatjes liggen die hier ook goed bij pasten.
Natuurlijk heb ik ook wat stempeltjes uit mijn eigen verzameling gebruikt.
Het was toch leuk om te lezen dat de meeste van jullie mijn eerst versie van de kaart uit de vorige blog het mooiste vinden. Bedankt voor jullie reacties.
Op het thuisfront is er het nodige gebeurt. Vorige week van donderdag op vrijdag ging mijn man ineens hard achteruit. Na contact met het EMC is hij daar opgenomen. Hij bleek het influenza virus A en een bacterie te hebben. Met veel medicatie is het nu weer aardig onder controle en is hij alweer even thuis. Dinsdag horen we of zijn volgende Immuuntherapie door kan gaan. 
Onze reis naar Chili mocht helaas niet doorgaan van de arts. Heel logische hoor. Dat was trouwens ook niet verantwoord geweest. We zijn benieuwd hoe de annulering gaat verlopen. Onze dochter die nu zomervakantie heeft, is nu naar Nederland gekomen. Ze is eerst even in quarantaine. Morgen zien we haar weer. 
Gelukkig heb ik alleen wat gehoest, maar verder geen klachten gehad.
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Kaartenkraam zei

Het zijn leuke kaarten en de postzegels zijn net echt. Leuke combinatie van vlakken en mooie kleuren!
Wat een ellende met de gezondheid van je man maar gelukkig begrijp ik dat het weer beter gaat. Wel jammer van jullie reis naar Chili maar wat het zwaarst is moet het zwaarst wegen.
Geniet lekker van het gezelschap van jullie dochter!

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Dat is echt schrikken Marja, gelukkig weer op aan het knappen. Fijn dat jullie dochter naar huis kon komen. Je kaarten vind ik heel gaaf. Ik heb ook kartel/ scharen hihi maar recht knippen kan ik er niet mee alles word scheef bij mij.

GerJanne zei

Oh dat is wel weer even schrikken natuurlijk. Gelukkigd at het nu weer beter gaat. En echt jammer dat jullie niet naar Chili konden. Lief dat je dochter dan hierheen komt.
je kaarten zijn geweldig! Wat een leuk idee, zo'n schaar heb ik ook nog!

Femmy zei

Prachtige kaarten Marja en leuk gedaan met de kartelscharen, heb ze ook nog liggen altijd handig.
Wat een nare periode hebben jullie meegemaakt, hopelijk kan de immuuntherapie doorgaan. Fijn dat je dochter er is, een fijne tijd met elkaar.
Groetjes Femmy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaarten en wat een leuk idee met zo'n kartelschaar Marja, die heb ik ook nog. Die teksten in spiraal vorm zijn er leuk bij. Wat schrikken dat je man ineens zo ziek werd, gelukkig lees ik ook dat het weer wat beter gaat. Jammer van jullie reis maar net wat je zegt, het is dan ook niet verantwoord en zal ook niet fijn voelen. Wat goed dat jullie dochter wel naar jullie kan komen, geniet van het samenzijn.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat een mooie kaartjes, heel gaaf die postzegels met afbeeldingen en de combinatie met de andere stempels! Goh, dat was schrikken van je mans plotselinge ziekzijn, wat fijn dat het al beter gaat weer! Gelukkig begrijpen jullie ook dat de Chili reis niet verstandig geweest was en wie weet, komt die er van in de toekomst. In ieder geval is je dochter er, dat is ook heel fijn!

Bernadet zei

Supermooie kaarten Marja.
Zo leuk die randjes met de kartelschaar. Ik heb 'm ook nog liggen;)
Wat zullen jullie geschrokken zijn dat je man ineens zo ziek was. Gelukkig weer aan de betere hand.
Jammer dat de reis naar Chilli niet door kan gaan. Maar wat fijn dat je dochter dan deze kant op is gekomen.
Hopelijk komt het met de annuleringskosten ook goed. En dat de reis naar Chilli op een ander tijdstip er nog gaat komen!