Pagina's

donderdag 25 januari 2024

Geometrisch puzzelen.

 Het maken van deze achtergrond met allerlei techniekjes was reuze leuk om te doen.
Maar uiteindelijk vond ik hem veel te druk voor de mooie ster die ik erop kwam. Het was een heel gepuzzel om hem netjes in elkaar te zetten. Best een lastig werkje. Geometrisch puzzelen noem ik het. Met een getekende cirkel met lijnen erop om eronder te leggen lukt het beter.
Daarna ben ik op zoek gegaan naar stansen die een mooie witte achtergrond zou geven voor deze bijzondere kerstster. Natuurlijk moest ik die wel ergens in mijn verzameling hebben. Volgens mij is dit er eentje van Marianne Design. Zo komt de ster veel beter tot zijn recht vind ik. Ik ben benieuwd voor welke versie jullie zouden gaan?
Deze kaart doet mee aan:
The Holly and Ivy Christmas Challenge #155 Anything Goes
The 12 Months of Christmas Challenge #108 Anything Goes Die cuts and/or Embossing
Peace on Earth Christmas Challenge #56 Anything Goes
Ik zag gisteren dat er nu officieel een griepepidemie heerst. Nou dat hadden wij al door. Met de kinderen en ons kleinkind gaat het inmiddels beter. Mijn man hoest er nog stevig oplos, maar de koorts is gelukkig gezakt. Ik gorgel preventief met zout water met citroen. en klopt af en toe op onbewerkt hout. Wie weet?
Groetjes Marja

14 opmerkingen:

GerJanne zei

Hihihi.... ach ja, baat het niet dan schaadt het niet...
Je kaartjes zijn heel mooi. Ik vind inderdaad dat de ster bij de tweede het mooiste uitkomt. Maar de bovenste is dan net wat mysterieuzer.

Jantine zei

Mooie achtergrond, Marja! Op de tweede kaart komt de ster wel het mooist uit, dus dat heeft wel mijn voorkeur, maar die eerste heeft ook wel iets.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Prachtige ster en ook een prachtige achtergrond. Eerlijk gezegd zou ik niet kiezen voor de stans die je er achter hebt geplakt vanwege het model en het witte karton.
Misschien zou ik er effen zilver in de vorm van de ster (maar dan iets groter) achter hebben gedaan of een cirkel van zilver.

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Schitterende kaarten heel mooi alles gecombineerd.Beterschap mag hopen dat de griep hier weg blijft. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

Annemarie en Merit zei

wat een schitterende kaarten ik vind het er heel moeilijk uitzien, maar jij hebt er veel plezier aan beleefdom ze te maken, knap gedaan...
Ik duim voor je mee dat je de griep niet krijgt.
Gezellig dat je er weer bij bent op kerstkaarten donderdag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de zelfgemaakte achtergrondjes inderdaad een heel gepuzzel, mooie sterren heb je gebruikt
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT

Nancy Soetaert zei

Heel toffe achtergrond. Ik zie eigelijk liefst de eerste kaart.
Fijn weekend
Nancy 52WTC

!neke zei

Heel mooi !!!!!
Ik ga voor de versie zonder witte achtergrond !!!
groeten Ineke
DT52WTC

Trijntje zei

Hele mooie aparte kaart is het geworden.Groeten Trijntje

Femmy zei

Prachtig Marja, wat een werk, de 1e kaart heeft mijn voorkeur.
Fijn dat het beter gaat met de familie. Groetjes Femmy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige beetje oosters aandoende kaarten Marja. Mijn voorkeur heeft de eerste, ik vind het witte vlak iets te hard overkomen. Het zijn inderdaad heel bewerkelijke kaarten denk ik maar juist daarom zo mooi.
Beterschap voor je man en hopelijk gaat het jouw deur voorbij.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Wat mooi deze kaarten, ze hebben iets oosters vind ik. De sterren zijn ook prachtig, ik vind die zonder witte achtergrond het mooist, daar gaat de ster mooi samen met de rest.
Hopelijk gaat het hoesten bij je man snel minder worden en krijg jij het echt niet.

Elaine aka Ellapu zei

Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
Elaine DT

KraftiKards (my blog)
613 Avenue Create DT
Peace on Earth Christmas DT
Simply Clean and Simple DT

martina's kaartjes zei

deze is echt wel erg bijzonder, mooi kaartje
grtjs, martina DT 52 WTC