Pagina's

vrijdag 18 oktober 2024

Stempelen met Bistre

 Ik heb al jaren een aantal potten met Bistre kleurmiddel staan. Het zijn korrels kleurstof die je oplost met water. Er komen vaak meerdere kleuren vrij bij één kleur. Nu deed Miranda een Fb live bij Stampingcorner met brusho en deze mooie papyrus stempel van Magenta.
Ik dacht gelijk als ik dat nou eens probeer met mijn Bistre dan gebruik ik die eindelijk ook weer eens.
N
Ik heb alle kleuren een keer aanbod laten komen, maar ook mijn VersaFine Clair stempel inkten in een bijpassende tint erbij gebruikt.
Als laatste zet je er met witte embossing poeder dezelfde stempel een aantal keren op.
De paarse versie is wel een van mijn favorieten.
Ik heb verschillende sentiment stempels die ik mooi vond staan bij deze kaarten. Ik ben benieuwd wat jullie favoriete kleur is
Hier staan ze allemaal op een rijtje.
Onze kleinzoon is nog niet geboren, dus de voorspelling van de gynaecoloog van tussen de 5 en 7 dagen is niet uitgekomen. We zijn gisteren voor controle geweest en alles is er klaar voor om te gaan bevallen. Mocht dat aanstaande dinsdag nog niet op een natuurlijke manier gebeurd zijn dan wordt ze die dag ingeleid. Natuurlijk hoopt ze dat dit niet nodig is. We wachten het maar rustig af.
Groetjes Marja

Geen opmerkingen: