Pagina's

zaterdag 19 oktober 2024

Het klaprozen project.

 Het is op mijn ipad even zoeken hoe ik mijn foto’s hier zo goed mogelijk in een post plaats.
Ik had een beperkt aantal spullen in mijn koffer gestopt om hier mee te kunnen kleuren en spelen. Gelukkig zag ik hier bij de Casa Ideas een grote snijmat, die fijn is om op te werken.
Dit is mijn werkplek lekker in de schaduw, want het begint hier zomer te worden.
Ook een ander uitzicht en kwetterende vogels.
Ik heb thuis alvast de achtergronden gemaakt. Dit keer met de ecoline brush pennen in de kleuren rood en geel. Ik heb een aardige verzameling klaprozen. Deze keer geen nieuwe bestelling gedaan, maar gewerkt met wat ik al had. Dat is best veel. Ik heb niet eens alles gebruikt
Op de gedroogde ondergrond heb ik de klaprozen gestempeld. Via de handout van Miranda de kleuren van de potloden bij elkaar gezocht. Ook natuurlijk wat handig klein knutselmateriaal bij elkaar gezocht. Ik kan hier nu lekker vooruit. Later kan ik thuis de laatste accenten aan brengen.
Deze kaart doet mee aan.
Ik ben blij met het resultaat. Het was een hoop kleur werk, maar leuk en rustgevend om te doen.
Gisteren nog gezellig met Anoek wezen eten bij VerdeSazon een vegetarisch restaurant met heerlijke gerechten. We hebben gedeeld zodat we van alles konden proeven. Wezijn er rustig heen gelopen, want dat gaat niet meer zo snel. De baby laat nog lekker op zich wachten.
GroetjesMarja en tot laters

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw, de kleurtjes spatten van mijn scherm af Marja. Wat heb je die klaprozen mooi ingekleurd op de gekleurde ondergrond, de potloden hebben mooi gedekt. Het ziet er prachtig uit.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij Kleuren met Potloden.
Lieve groetjes Miranda dt KMP

GerJanne zei

Oh dit vind ik zo mooi!! Die warme kleuren rood, oranje en wat geel. Helemaal geweldig met dei klaprozen.
Ik zie gen verslag van de 19e en hier is het al de 20e. Dus ik heb zo'n idee dat het niet meer zo rustig is bij Anoek?

Marjan zei

Wat mooi en gloedvol zijn deze kaarten met de klaprozen! Je plekje daar ziet er goed uit en zo fijn dat je er kunt zijn ook. Hoop dat je kleinkind niet lang meer op zich laat wachten want Anoek zal er wel helemaal klaar voor zijn.