Pagina's

maandag 14 oktober 2024

Bishop score en verfjes

Op mijn vorige blogpost kwamen er wat vragen over de inschatting van de gynaecoloog. Hij deed dit via de Bishop score. Via de link vind je de uitleg.
Voorlopig zijn er wel wat oefenweeën, maar nog niks serieus. Het wordt wel zwaar en wat Anoek en Angel betreft mag hij nu wel geboren worden, maar ja daar heb je natuurlijk niks over te zeggen.
We doen wat gezellige uitstapjes, maar zorgen ook voor rust. Gisteren zijn we langs geweest bij mijn favoriete aquarel winkeltjes Piedras y Agua in Los Dominicos. Daar heb ik natuurlijk wat extra kleuren en andere dingen uitgezocht.
Zo blij met mijn spullen.
De kaart hieronder heb ik thuis al gemaakt met de kleuren die ik al had. De stempels zijn van Ludiec en het idee is van Miranda.
De tweede heb is gemaakt met Brusho kleuren als basis. Dat is wel lastiger, maar de kleuren zijn heel mooi.
De laatste is gemaakt met de van Gogh aquarel verf. Dit geeft een veel zachter effect, maar ook weer heel mooi vind ik.
Hoe ik mijn foto’s kan bewerken zoals ik dat thuis doe moet ik hier op mijn ipad nog even uitvinden.
We hebben eigenlijk wel twee of drie keer per dag videocontact met Peter, Jesper, Oumina en Mira. Onze kleindochter vindt het nog steeds heel raar om oma via het scherm te zien en niet naast opa. Op de psz is ze druk aan het oefenen met de woorden die bij de herfst horen. Als ik dan hoor welke plaatjes ze al kan benoemen ben ik helemaal verbaasd. Natuurlijk nog niet allemaal even duidelijk maar voor 2 jaar en 2 mnd toch heel knap. Ik geniet hier van het voorjaar en alle bloemen die bloeien en natuurlijk van mijn dochter en schoonzoon. De rust om weer even te kunnen kleuren en mijn oefeningen te kunnen doen doet me ook heel erg goed.

Groetjes Marja

Geen opmerkingen: