Pagina's

vrijdag 11 oktober 2024

Marbling techniek met PB Idyllic

Ik had de stempel van PB Idyllic al een poosje in huis omdat ik Micheline Jourdain er al zulke leuke dingen mee had zien doen. Nu Ilse Hoekstra en Miranda Degenaars en ook mee aan de slag gingen, heb ik eerst de FBL van Miranda en die van Ilse gevolgd en er deze twee kaarten mee gemaakt. Bij de eerste kaart heb ik TomBow markers gebruikt en bij de tweede kaart de Ecoline brush pennen gebruikt. Super leuk om te doen met een wat mysterieus resultaat.
Op You Tube kun je de uitleg van Micheline Jourdain Micheline Jourdain volgen. Zij maakt ongelooflijk mooi dingen. Onder de naam Mimi A La CarteMimi A La Carte kun je haar vinden op FB
Ik ben nu sinds 2 oktober in Santiago de Chili. Het is hier voorjaar. Lekker zonnig en nog niet te warm. Natuurlijk is het heel fijn om hier te zijn. De zus van Angel en dus de schoonzus van Anoek was ook zwanger, maar had een hele lastige zwangerschap. Ze is op 4 oktober bevallen van hun zoon Lucas. Het was super leuk om ze te bezoeken in het ziekenhuis. Hier kennen ze geen thuisbevallingen. Gisteren ben ik met Anoek en Angel mee geweest voor de controle bij gynaecoloog. Een super aardige dokter die ook Engels spreekt. Hij verwacht onze kleinzoon over 5 tot 7 dagen.
Ik heb zeker twee keer per dag videocontact met Peter. De kuur samen met de bestralingen en de gordelroos zorgen voor veel vermoeidheid en jeuk. Dat is vooral ‘s nacht lastig. Er wordt super fijn voor hem gezorgd en het is duidelijk dat hierheen reizen geen optie was. Gelukkig hadden we flex-tickets, dat maakt annuleren een stuk makkelijker.
Ik hoop dat hij met de extra medicatie van de oncoloog vannacht beter slaapt. 
Mocht je mijn verhalen willen volgen dan kan dat via de Polarsteps app. Daar dan aanvragen of je me mag volgen. 
Groetjes Marja

1 opmerking:

GerJanne zei

Prachtige kaarten Marja! mooi van kleur maar de teksten zijn ook zo mooi! Wat bijzonder dat er gezegd wordt 5 tot 7 dagen. En flex tickets betekent dat jij gewoon kunt blijven tot na de bevalling. Mooie constructie he? had mijn zusje ook toe ze uit Spanje in Nederland was om met mij voor mijn vader te zorgen...