Pagina's

donderdag 5 oktober 2023

Winterhuisjes.

 Soms kijk ik ook even een FB online van Marianne Reigersberger terug. Dit Kerst/Lavinia huisje vond ik zo schattig. Ik heb er gelijk twee gemaakt. Deze Chrismas Cottages zijn gestempeld en gekleurd op het blauwe Paint On Papier.

De panpastels kleuren donker blauw en wit zijn hier heel handig.
Ze zijn allebei net iets anders. 
Deze kerstkaart doet natuurlijk mee aan:
12 Months to Christmas #105 Anything Goes 
The Holy and Ivy Christmas Challenge #149 Anything Goes
Gelukkig wordt het van het weekend weer iets warmer en hoeven we nog niet aan de winter te denken. Alhoewel ik sneeuw en ijs in de winter ook heerlijk vind. Vanmiddag gaan we weer even naar onze kleindochter. Haar ontwikkeling gaat nu zo hard. Ze probeert ons nu in alles na te doen. Bij Ikea rondlopen op de kinderafdeling was een soort uitje voor haar. 
Groetjes Marja

19 opmerkingen:

Trijntje zei

Wat twee mooie kaarten. Je hebt heel mooi gekleurd. Dit zijn zeker mooie stempels. Groeten Trijntje

Kaartenkraam zei

Wat een schattige kaarten en zo ontzettend mooi gekleurd. Ik moet ook nodig weer eens met de Lavinia stempels aan de gang.

Geniet ze van jullie kleindochter!

groetjes van Ank

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes met de leuke stempels en mooie achtergrond
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I

Anita van Deur zei

Wauw prachtige kaarten, wat een mooi tafereel! Geniet van je middag met je kleindochter. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

Caroline Cards zei

Het zijn prachtige kaarten!
Groetjes, Caroline

Marjan zei

Grappig, ik wilde net naar het volgende blog en zie ineens deze kaartjes oppoppen! Dus nog even blijven natuurlijk. Je huisjes zijn supergaaf, wat een leukerds zijn het en zo mooi verwerkt op je kaarten. De blauwtinten en de witte takjes passen er heel mooi bij!
Nee, nog even aangename temperaturen is wel fijn. Onze haag staat en daar wordt die vast ook wel blij van, met een beetje water erbij :)
Veel plezier vanmiddag!

Jantine zei

Heel mooie kaarten, Marja!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee hele mooie kerstkaarten Marja. Mooi gestempeld en van kleur voorzien en door de gebruikte stempels hebben je kaarten een sprookjesachtige uitstraling vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Mooie kaart met die mooie stempel! Heel mooi uitgewerkt! Het zal voor jullie ook een hele uitdaging zijn bij de Ikea denk ik! haha! Veel plezier! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Annemarie en Merit zei

schitterende kaarten!!
Gezellig dat je er bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Margreet zei

Wat een prachtige kaarten met het leuke Lavinia huisje. Ik hem de stempel ook, maar nog steeds niet gebruikt. Dit geeft inspiratie.
xxx Margreet

joke zei

Twee heel mooie kaarten met deze gave stempel.
Groetjes Joke

Crealientje zei

Mooie kerstkaarten met een super leuk huisje erop.
Groetjes Crealientje.

Elly zei

Echt prachtig gemaakt zeg!! Lijkt me best moeilijk.
Heerlijk zo genieten met je kleindochter.
groetjes Elly

Bernadet zei

Oooh wat zijn deze gaaf Marja!
Altijd gezellig om met je kleindochter op stap te gaan hè.

Marian zei

Schitterend Marja!
Volgens mij heb ik dat huisje ook, leuk idee die hulst eromheen :D

Darlene zei

Absolutely beautiful! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

Femmy zei

Prachtige kaarten Marja, mooi kleurgebruik, groetjes Femmy

GerJanne zei

Oh... ik zie deze kaarten nu en vind ze echt prachtig! Hoe je die takjes hebt gedaan en bewerkt. Zo fijntjes!