Pagina's

woensdag 18 oktober 2023

Tegeltjes en citroenen.

 Ik ben ook echt wel een fan van de stempels van Ludiec. In de FB groep Ludiec Stempel Inspiratie worden altijd leuk voorbeelden geplaatst. De laatste tijd zet Judith er zelf ook filmpjes in. Echt hele fijne uitleg. Met van Gogh aquarel verf, de tegeltjes de kan en de citroenen heb ik deze kaart gemaakt. Weer een hele nieuwe techniek voor mij. Leuk om ook eens te proberen.
Het leek me leuk om deze eend te combineren met de tegeltjes. Er komt later nog een tekst bij als ik weet naar wie ik hem ga sturen.
Ik heb hier een ander merk aquarel verf gebruikt met pasteltinten. 
Verder zijn we een beetje aan het tobben. Mijn man heeft last van zijn rug. Gelukkig masseert de fysio hem en heem dat effect. Mijn linkerknie doet op het ogenblik erg zeer. Ik ben al bij de huisarts geweest en medicatie gehad, maar dat helpt niet echt. Nu gelukkig een verwijzing gekregen naar de orthopeed. Ik hoop dat ik gauw een afspraak krijg. 
Het wordt nu echt wel herfst en de temperatuur daalt flink. Ik ben ook weer veel in mijn knutselkamer aan het kaarten maken.
Groetjes Marja



7 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaarten en zo leuk met die aquarelverf. Leuk zijn die tegeltjes en nu zie je weer hoe de uitstraling verandert met andere kleuren. Mooi Marja. Vervelend dat jullie allebei in de lappenmand zitten, hopelijk komt er snel verandering in. Beterschap voor jullie allebei.
Lieve groetjes Miranda

Anita van Deur zei

Prachtige kaarten, zijn wel leuke stempels, de gans is mijn favoriet. Met het koude weer eer spelen de gewrichten op, sterkte voor beide.

GerJanne zei

Gaaf met die tegeltjes! Ik moet eens even goed bekijken hoe je dat gedaan hebt met die aquarelverf. Ik heb ook stempels van de tegeltjes (geen idee of ze hetzelfde zijn, ik zit nu op mijn werk) en op deze manier vind ik ze heel mooi!
Beide kaartjes zijn supermooi.
Vervelend dat jullie weer wat aan het klungelen zijn. Sterkte met je knie! Altijd vervelend als je niet zo mobiel bent als je zou willen.

Elly zei

Wat erg mooi gemaakt beide kaarten!
Veel beterschap voor jullie, groetjes Elly

Trijntje zei

Prachtige kaarten met deze leuke tegeltjes en andere stempeltjes. Moooi gekleurd en de kleuren combi’s is ook erg mooi. Sterkte met jullie pijn klachten… groeten Trijntje

Marjan zei

Ja, de stempels zijn heel mooi, toch koop ik er weinig van en dat komt een beetje juist door die vele voorbeelden. Dan vind ik al zo lastig om er zelf iets voor te verzinnen zonder dat het erop lijkt. Misschien gek, maar zo werkt dat in mijn hoofd.
Jouw twee kaartje ermee zijn prachtig, de aquarelverf heb je heel goed aangebracht, prachtig gedaan!
Sterkte voor je man en ook voor jou, vervelend toch dat we kwaaltjes en pijntjes gaan krijgen op onze leeftijd. Hoop dat de orthopeed je kan helpen.

Femmy zei

Ze zijn prachtig Marja ik houd er wel van. Hopelijk kan de Orthopeed de oorzaak vinden. Groetjes Femmy