Pagina's

woensdag 25 oktober 2023

Bloemen en cirkels

 Het Canson Mi Teintes papier is er in heel veel kleuren. Je kunt alle kanten mee op, dus nu ook wat andere kleurcombinaties uitgeprobeerd.
Blauw is vaak mijn favoriete kleur. Hier heb ik de cirkels aangevuld met een mooi randje en twee bloemen. Hij is inmiddels aangekomen in Spanje.
Ik heb ook nog met het licht grijze papier gewerkt. Natuurlijk heb ik er weer wat blauw in verwerkt. De tekst komt er later wel op.
Dit eekhoorntje vond ik heel schattig en past goed bij de herfst. 
Buiten is het ook behoorlijk nat herfstweer. Prima weer om lekker met de hobby verder te gaan. De rug van mijn man begint al behoorlijk beter te gaan gelukkig. Mede dankzij een fantastische fysio. Ik moet nog even geduld hebben. Dinsdag mag ik naar de orthopeed die me 7 jaar geleden ook geopereerd heeft en goed bekend staat.
Groetjes Marja

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige serie kaarten elke kaart is heel bijzonder vind ik. Gelukkig voor je man dat het beter gaat nu jij nog.

Kaartenkraam zei

Wow wat ben jij hier goed in! Schitterende kaarten zijn dit ook weer. De composities zijn prachtig en de combinatie van cirkels met andere stempels vind ik heel goed gekozen. Ook de kleuren die je hebt gebruikt zijn prachtig!
Fijn dat de rug van je man weer beter gaat, een goede fysiotherapeut is goud waard, ik weet er alles van.
Jij veel succes bij de orthopeed, hopelijk kan hij je goed helpen.

groetjes van Ank

Femmy zei

Prachtige kaarten Marja, zo verschillend dan zie je wat kleur en andere aanvullende stempels doen met de basis. Fijn dat het weer beter met je man gaat en hopelijk geldt dit ook voor jou binnenkort. Groetjes Femmy

GerJanne zei

Sjonge Marja, wat mooi gedaan met die cirkels! Het is dus gekleurd basis papier. Wat een gaaf effect. Het ziet eruit als kleine kunstwerkjes.
Fijn dat het met je man wat beter gaat.
Nu jij nog! Ik duim, hoor!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jeetje wat een prachtige kunstzinnige kaarten Marja. Hele mooie composities heb je gemaakt met die cirkels en aanvullende stempels. Ik vind ze alle 3 echt schitterend. Fijn dat het met je man de goede kant op gaat, hopelijk jij ook snel.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Supergaaf weer Marja, jij bent echt een kei in deze stijl van kaarten maken. Ja, dat papier ken ik wel, ik heb zoiets ook, maar dan meer een donker blauw erbij. Een prachtige serie kaarten!
Fijn dat je binnenkort naar de orthopeed kunt, plus dat je hem al kent en er vertrouwen in hebt!