Pagina's

donderdag 26 oktober 2023

Card in a box Halloween

 Deze Halloween box heb ik al een tijdje geleden gemaakt, maar ik heb hier nog niet laten zien.

Ik vind het super leuk om deze doosjes te maken en aan te kleden.
Deze schattige uiltjes zijn van Clearly Besotted. Ik vond het papier met de veertjes er heel leuk bij passen.
Dit kaartje doet mee aan: 
Allsorts Challenge: Autumn Colors/ Anything Goes
A Place to Start October Anything Goes
Creatalicious Challenges # 269 Anything Goes/ Halloween
Creative Fingers Challenge Blog #264Anything Goes
Ik heb niet zoveel met het griezelige Halloween, maar er zijn ook genoeg schattige creaties om te maken. 
Met het Lavinia kersthuisje ben ik in de top 5 beland bij The Holy and Ivy Challenge beland. Heel leuk natuurlijk. 
Hier hadden we wat weer betreft vandaag van alles wat. Eerst mist toen een zonnetje en daarna regen. Voor morgen beloven ze hetzelfde. Dan maar aan de knutsel met een herfstkaart.
Groetjes Marja

13 opmerkingen:

Trijntje zei

Hele mooie herfstige card in the box. Leuk samengesteld. Groeten Trijntje

Sarah zei

That's a lovely pop up card and the autumnal colours are wonderful. Thank you for sharing at Allsorts. Sarah

Kaartenkraam zei

Ook ik heb helemaal niets met Halloween maar ik vind je doosje prachtig gemaakt. Dat veertjes papier staar er inderdaad heel leuk bij.

groetjes van Ank

Henriët zei

Wat een leuke boxkaart. Ik heb helemaal niks met halloween. 31 oktober is voor mij de verjaardag van mijn broer en Halloween laten ze maar in Amerika.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Oh, die is leuk geworden en zo vrolijk!

Elly zei

Erg leuk deze halloween creatie, ik vind er ook niet zo veel aan, ik versier zelf niks, maar doe morgen wel mee hier in het dorp. Wel de laatste keer het is niet zo mn ding.
Groetjes Elly

brenda zei

Your pop up boax is great fun in the Autumnal colours, many thanks for sharing and joining us at Allsorts challenge.

B x

GerJanne zei

Heel leuke card in a box! En die kleine afbeeldingen zijn enig! Ik heb er ook niet iets mee, met Halloween, maar zo vind ik het wel leuk en je hebt gelijk van het papier. Past er perfect bij!
Hier was het zo mistig dat we niet gefietst hebben..We gingen voor de uitzichten en die waren er niet. Toen maar weer gezellig wat anders gedaan.

Marjan zei

Wat gaaf is deze leuke card in a box! Erg mooi gedaan Marja, zoveel op te zien! Ik kreeg vorig jaar ook zo'n prachtig doosje van jou voor kerst, ik heb het nog! heb je hier een mal voor of volg je een tutorial? Ik heb een stans van Crealies onlangs gekocht en maakte er een doosje mee voor een volgende challenge van DVL, maar heb er zelf nog best veel aan veranderd.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Superleuk deze card in a box in (schattige) Halloween stijl Marja. Het veertjes dessin-papier is er zeker mooi bij en alles is leuk op elkaar afgestemd.
Lieve groetjes Miranda

Femmy zei

Wauw echt heel gaaf! Groetjes Femmy

Helen zei

Fabulous box card - such a fun design.

Thanks for joining us at the Creative Fingers Challenge

Helen x
DT

Bernadet zei

Wat een fantastische box is dit Marja!
Echt weer heel leuk om dit soort kaartjes van je te zien!