Pagina's

donderdag 2 november 2023

De uilen van Lavinia

Toen ik deze uiltjes zag ws ik gelijk verkocht. Ze zijn zo ontzettend leuk. Voor de verjaardag van onze zoon ben ik ermee aan de slag gegaan.
Ik heb eerst de achtergrond opgezet met de kleuren die ik nodig had. Daar waar de uilen moeten komen heb ik hetbzo licht mogelijk gelaten. De kleine uil heb ik gemaskerd en toen de grotere afgedrukt. De Stamp Easy is dan o zo handig.
Ze zitten nu gezellig samen op een tak. Natuurlijk heb ik er nog veel andere takjes bij gebruikt.
Deze kaart doet mee aan:
Word Art Wednesday #619-620 Anything Goes 
Creative Inspiration Challenges #8 Anything Goes
The paper Funday Challenges #59 Anything Goes
Ally's Angels #75 Anything Goes
The Corrosive Challenge Blog Challenge #10 Anything Goes
Daarna ben ik lekker aan het kleuren gegaan om de uilen sprekender te maken. Onze zoon was heel blij met de kaart.
Het stormt hier op het ogenblik nog lekker en we hebben er vandaag een gezellige binnen dag van gemaakt. Ze hebben hier net nog een omgewaaide boom weggehaald. 
Afgelopen maandag en dinsdag waren we in Naarden voor mijn bezoek aan de orthopeed. Gelukkig zit mijn halve knieprothese nog keurig op zijn plek. Het blijkt dat ik mijn meniscus zeer waarschijnlijk heb geschuurd. Ik moet het eerst nog wat hersteltijd geven en mijn hematoloog vragen welke medicatie ik erbij mag slikken. Al gedaan. Nu nog wachten op antwoord en anders maar weer bellen. De orthopeed raadde me ook aan om andere schoenen aan te schaffen. Nee niet lachen. Bij een hardloopwinkel goede sport/hardloopschoenen uitzoeken. Dat hebben we gisteren dus eerst maar gedaan. Jeetje wat een wereld van verschil is dat met lopen. Over een maand heb ik een belafspraak met hem.
We hadden in Bussum een hotelletje geboekt zodat we de files konden vermijden en hebben er ook een kleine wandeling gemaakt. Met kruk en wandelschoenen. Zo heerlijk om er even uit te zijn. Zo hebben we er toch gelijk iets leuks van gemaakt.
 

Groetjes Marja

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

wauw wat een super mooie kaart de uiltjes springen er uit. Mooie foto`s altijd fijn om er even eruit te zijn. Wat goed dat de schoenen zo`n verschil uitmaken, beterschap.

Elly zei

Een mooie kaart heb je gemaakt! Nee ik zal niet lachen, maar eigenlijk zijn goede wandelschoenen heel goed qua stevigheid, dus is wel een goede tip.
Groetjes Elly
Mooie natuurfoto's.

valscraftings zei

Thank you for joining in our challenge this month with your wonderful project!
DT – Val, Nan, Leigh, Cat, IIonka
https://creativeinspirationchallenges.blogspot.com

Bernadet zei

Fantastische uiltjes heb je voor je zoon gemaakt Marja!
Ik heb ff gemist dat je last hebt van je knie.
Beterschap in elk geval.

Marjan zei

Het kaartje voor je zoon is weer supermooi, heel goed gedaan met het maskeren en de takjes eromheen waardoor er echt diepte ontstaat! Fijn dat er nu bekend is waardoor de pijn ontstaat en dat er iets aan gedaan kan worden. Slim om er meteen ook een leuk uitje van te maken, Marja en ik hoop nog veel loopplezier van je nieuwe schoenen! Goed weekend!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een prachtige felicitatie-kaart Marja. Die uiltjes zijn zeker leuk maar dan moet je er nog iets moois van maken en dat is jou 100% gelukt. Mooie sprekende kleuren en mooi gedecoreerd met diverse andere takjes. Top. Gezellig om van de nood een deugd te maken en er meteen een uitje van te maken. Leuke schoenen, mooie kleur. Fijne zondag nog.
Lieve groetjes Miranda

Femmy zei

Superkaart Marja! En je hebt leuke schoenen gekocht en heerlijk dat het verschil maakt. Maar een gescheurde meniscus is niet zo mooi, dus hopelijk valt dat mee. Groot gelijk om er maar iets leuks aan te koppelen kon je meteen de schoenen uit proberen in een prachtige omgeving. Groetjes Femmy

Kaartenkraam zei

Wow wat een gave kaart heb je met de uiltjes gemaakt. Prachtig sfeertje heb je gecreëerd en hele mooie kleuren gebruikt.
Een gescheurde meniscus is flink pijnlijk, ik weet er alles van maar wel prettig dat je nu weet waar de pijn vandaan komt.
Lekker er even uit dat doet een mens goed. Volgens mij heb je de paddenstoel van het jaar 'de wasplaat' gefotografeerd, mooi!

groetjes van Ank

GerJanne zei

Ik ben even aan het lezen hier. Door de drukke tijden even gemist, maar wat een geweldige kaart is dit! Zo mooi van kleur en dei uiltjes, ik kan me indenken dat je er weg van was.
Naarden en Bussum roepen allerlei herinneringen bij mij op. Heel mooie herinneringen....
Toen ik mijn meniscus had gescheurd zei de fysio dat ik mijn knie niet meer dan 90 graden mocht buigen. Naast de oefeningen die ik moest doen. Dat hielp echt en ik heb me nu aangewend om dat helemaal niet meer te doen. Het schijnt veel druk te geven....

Marian zei

Wat zijn deze prachtig ingekleurd Marja.
Heb veel van de Lavinia's, maar deze tot nu toe nog kunnen weerstaan.
Knutselgroetjes,
Marian