Pagina's

woensdag 4 oktober 2023

Pastel, Mi Teintes en Art Specially

 Voorafgaand aan de roze kaart van de vorige blogpost heb ik deze gele hommelkaart en oranje vlinderkaart gemaakt.
Ik gebruik mijn pastelpotloden veel te weinig. Dit was dus een mooie gelegenheid om ze weer te gaan gebruiken. Eerst stempelen met de geweldige stempels van Art Specially op het mooie Canson Mi Teintes papier. Dan kleur erin zetten en uitwrijven met een droge doezelaar. Hier en daar wat accenten met gewone potloden. Miranda Degenaars had zulke mooie voorbeelden gemaakt. 
Bij deze heb ik ook mijn panpastel en de parelmoer pannetjes gebruikt. Toch heel fijn om al deze materialen weer eens te gebruiken.
Deze kaart doet mee aan:
As You Like It Challenge: Favourite harvest Colour.
My favo colours is orange, beauseI love the orange pumpkins
Word Art Wednesday: Anything Goes #615-616
Ik doe niet mee om iets te winnen, maar gewoon om deze mooie inspiratie kaarten te laten zien. Tijdens onze vakantie heb ik helaas Corona opgelopen. Gelukkig heb ik wel alle vaccinatie gehad en ben ik weer aan het opknappen. Ik ben nog wel heel moe af en toe, maar dat hoort erbij volgens de huisarts. Ondertussen zijn Anoek en Angel weer in Chili aangekomen en zijn Jesper, Oumnia en Mira weer thuis. Ook fijn om weer thuis te zijn en ons gewone ritme weer op te pakken.
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wauw deze zijn zo gaaf!

GerJanne zei

Oh wat prachtig!!!! Dat ben jij ook een kei in hoor!
En wat naar dat je corona hebt opgelopen. Hopelijk ben je er niet al te ziek van.

Elaine Stark zei

Very happy cards. Lovely and bright. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

Elly zei

Heel mooi zeg je kaart en die van hieronder is ook prachtig zag ik.
Veel beterschap en hopelijk ben je ook snel van die moeheid af.
Groetjes Elly

Marjan zei

Ze zijn schitterend Marja, heel mooi van kleur en design!!
Wat naar dat je Corona opliep, maar ik lees dat je aan de beterende hand bent!
De rust die je nu thuis weer hebt is ook wel goed in verband daarmee, denk ik.

Aunty Sue zei

what fab cards love the designs. Thanks for sharing this week at Crafty Catz

Jenny L zei

Hi Marja,
oh this is such a very gorgeous card and a beautiful design.
Love the colours and the theme of the card fabulous work involved in creating this.
Thank you for joining the MAWTT Challenge.
Lots of crafty love. Jenny L. DT