Pagina's

woensdag 27 september 2023

Roze en appelgroen KKT team.

 Roze en appelgroen is de uitdaging bij het KKT team.
Deze kaart komt daar wel aardig in de buurt, denk ik. Het groen is te vinden in de bovenste cirkels links naast het kant. Het roze spreekt voor zich denk ik.
Deze kaart heb ik gemaakt n.a.v. de workshop Miracle Circles van Miranda. Ik heb gewerkt op het Canson Mi-Teintes papier. De kleur breng je aan met pastelpotloden en soms wat Panpastel. De stempels die ik gebruikt heb zijn van Art Specially. Gelukkig komt er in april weer een Stempel Event in Nijkerk. Ik hoop dat ik daar bij kan zijn.
We hadden gelukkig half september een fijn gesprek met de oncologisch verpleegkundige. De kuur doet nog steeds goed zijn werk en een aantal uitslagen zijn weer de goede kant op gegaan. Heel fijn nieuws dus op de dag na zijn verjaardag. Daarna zijn we voor een korte vakantie naar Casablanca geweest. Heerlijk om de schoonfamilie van onze schoondochter weer te kunnen zien. De aardbeving hebben we net gemist, maar er in Marrakech er wel de gevolgen ervan gezien. Ook al was er al veel opgeruimd.
Na een week waren wij weer thuis. Een dag later kwamen ook Anoek en Angel terug van hun vakantie. Heel fijn om ze weer even bij ons te hebben. Angel is helaas weer terug naar Chili en Anoek gaat zaterdag weer naar hem toe. 
Jesper, Oumnia en Mira komen morgen weer thuis. Veel ritten naar Schiphol dus, maar heerlijk om onze kinderen weer te zien. Veel te doen en weinig tijd om te knutselen, maar dat komt volgende week wel weer.
Bedankt voor het langs komen. Groetjes Marja

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaart heel mooi met al die cirkels. Fijn dat jullie goed nieuws mochten ontvangen. Altijd fijn om even op vakantie te gaan en de kinderen ook weer even bij je te hebben.

Marjan zei

Wat een prachtige kaart, heel erg mooi Marja! Ik had al op Insat h.e.e.a. gezien, fijn dat jullie zo'n heerlijke tijd hadden en dat de andere drie er nu ook wer zijn. Veel plezier!

Femmy zei

Super je kaart Marja, wat een goed nieuws hebben jullie gekregen. Fijn dat jullie nog op vakantie konden gaan en alle kinderen en kleinkind weer hebben gezien. Groetjes Femmy

Kaartenkraam zei

Wat een beeldschone kaart! Prachtige kleuren en heel mooie compositie!

Heerlijk die goede berichten over je man.
Wat een internationale familie hebben jullie, fijn om iedereen weer te hebben gezien.

groetjes van Ank