Pagina's

maandag 8 augustus 2022

Patchwork uitdaging

 Deze maand mocht ik voor de 4-Season Challenge Blog gastdesigner zijn. Het thema voor de maand augustus is Patchwork/Quilt. Op Pinterest heb ik wat ideeën gevonden en natuurlijk ook weer eens in mijn verzameling design papier gesnuffeld. Die heeft de laatste tijd aardig liggen verstoffen. Ik vond een kaart met een strand/ zee thema wel passen bij het voortdurende zomer weer.
Ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Je kunt tot eind augustus nog meedoen aan deze patchwork challenge # 59.
Erg veel wind om lekker uit te waaien is er de komende week nog niet. 
Het zijn spannende dagen want de komst van ons kleinkind komt nu wel erg dichtbij.  Ik hoop dat het met de warmte meegaat vallen. Dat is voor moeder en kind ook wel zo fijn.
Zoals het weer nu is vind ik het prima. Niet te warm en een lekker verkoelend windje.
Groetjes Marja

6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel leuk dit kaartje met het mooie papier. Heel spannend voor jullie.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een leuke zomerse kaart Marja. Het dessin-papier heb je leuk verwerkt. Ooh spannend dus.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Oh dat is ook een leuk patroon voor patchwork. Mooi effect geeft het!
En wat spannend he! Ik hoop ook dat het mee gaat vallen met de warmte. Sterkte met wachten.

Elly zei

Een prachtige kaart! Vond het wel moeilijk een patchwork, maar ik heb hem ook af. Heel spannend voor jullie allemaal.
Groetjes Elly

Femmy zei

Leuke kaart Marja, spannende tijd voor je, helaas nog steeds erg warm.
Zal ook niet meevallen die laatste loodjes.
Groetjes Femmy

Marjan zei

Mooi samengesteld heb je deze patchwork kaart! Leuk in strand thema inderdaad en de paneeltjes doen mij aan de wieken van een molen denken, wat natuurlijk weer gaaf is samen met de tekst. Leuk ook, dat radertje!