Pagina's

zondag 1 mei 2022

Water Lily Skiing- Kitesurfing

 Een van mijn favoriete Penny Black houtenstempels is dit schattige muisje dat op het lilyblad aan het kitesurfen (vlindersurfen) is. Zo schattig. Terwijl ik met de kikkerkaarten bezig was kreeg ik allerlei ideeën op om hier een kaart mee te maken met dezelfde technieken.
Dat was natuurlijk wel even een uitdaging zonder de aanwijzingen van juf Miranda (zie FB begin maart). Terwijl ik dan aan het werk ben twijfel ik behoorlijk of dit wel gaat worden wat ik in mijn hoofd had, maar tegenwoordig ga ik gewoon stug door.
Nu had ik op het Art Specially Event nog een stempellap gevonden van Art Journey met lelies en het lelieblad erop. De maat vond ik wat aan de grote kant, maar uiteindelijk passen ze er toch prima bij. De lelies en sigaren op het tweede paneel had ik al in mijn verzameling. Ze zijn van Marianne Design. Ik heb ze met distress inkt kleur gegevens en daarna geëmbossed. Ook met Wow Disco Ball.
Deze kaart doet mee aan:
Simon Says Stamp Anything Goes #94
Langs de randjes heb ik het bamboetakje van Ludiec toegevoegd. Bij het inkleuren heb ik veel van de technieken uit de workshop Kikkers van Miranda toegepast. De vlindertjes zijn van Hero Arts Antique Butterflies & Flowers. Al een ouwetje, maar ze blijven geweldig. Vooral omdat er stansjes bij zitten die er keurig omheen passen.
Op het voorste paneel heb ik stukjes van de Penny Black stempel Gone Fishin gebruikt. De lelie voorop is ook van Marianne Design. Ik heb dus aardig wat gecombineerd. Dat vind ik altijd heel leuk om te doen. Mijn man heeft al in de loop van de jaren al aardig wat kaarten voorbij zien komen en reageert vaak met: "mooi". Oké denk ik dan, maar bij deze zei hij: " Die is te mooi om op te sturen, die moet te laten staan en zelf bewaren". Nou toch wel een heel mooi compliment.
Ondertussen heb ik deze kikkerkaart ook nog afgemaakt met blaadje van Craft Emotions.
De kikkerstempels van Ludiec blijven super leuk.
De lange rietrand is van Lawn Fawn en is eigenlijk een borderstans.
Bij onze chocolade winkel Chobon verkochten ze deze prachtige bonbons in de kleuren van mijn kikkerkaarten. Die moesten natuurlijk wel mee. Ze waren heerlijk. Een gevaarlijke winkel waar ik maar al te vaak langs loop. Vaak loop ik gewoon door, maar soms ook even niet hihi.
Met mijn eerste Engelkaart zat ik bij de top 4 van We love Stamping Challenge.. Super trots en heel leuk. 
Hier is mijn uitzicht op de bomen nu weer heel mooi lichtgroen en de plantjes op het balkon hebben het reuze naar hun zin, maar het mag wel iets warmer worden. Ik vind het nog aardig fris zo af en toe. Mijn man is weer behoorlijk aan het herstellen van de operatie aan zijn duim en is weer instaat om lekker op zijn racefiets rondjes te rijden. Daar knapt hij altijd reuze van op. Zo hebben we allebei onze hobby's.
Groetjes Marja

9 opmerkingen:

jackelien zei

Hoi
Wat een prachtige kaarten.
Fijn dat je man weer opknapt.
Groetjes Jackelien

Elly zei

Wat zijn je kaarten prachtig! Echt genieten om er zo naar te kijken.
Groetjes Elly

brenda zei

You have created a really magical scene, thanks so much for sharing at Stamping Sensations May challenge.

B x

Colleen zei

Thank you for sharing this card at Seize the Birthday, it is not only striking and beautiful but unique in its design! Thank you so much for sharing this with us!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaarten Marja. Mooie warme kleuren en leuke stempels en stansen gecombineerd. Dat is zeker een groot compliment van je man en ik zou er een mooi plekje voor zoeken om van te genieten.
Lieve groetjes Miranda

Nancy zei

Talk about artistic! WOW! I have been staring at this card for quite some time and am totally impressed! I just love the image of the mouse being pulled by the butterfly! I wish our world could be in harmony like this! Your frog card is as beautiful too! Thanks for joining us at Seize the Birthday!

Femmy zei

Prachtige fleurige kaart Marja!
Groetjes Femmy

GerJanneke zei

Hoi Marja,
ik vind je kaarten echt helemaal geweldig!
Maar ik zie dat je bij DAK meedoet en ik kan geen stikrandje (nep of echt) vinden...
Zit het verstopt?

Doris Klein zei

amazing work!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*List Manager* Challenges for Days
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2