Pagina's

maandag 25 april 2022

Op kikker voor jou.

 Na de eerste kikkerkaart volgde er ook nog een tweede. 
Nu met andere achtergrond kleuren.
Lekker stempelen en daarna weer heerlijk in kleuren met uitleg en instructies van de juf. Zo knap hoe Miranda het elke keer weer lukt om online zo geweldig uitleg te geven. Ik ben toch elke keer weer verrast dat het me lukt om ook een heel mooi resultaat te krijgen.
Ook hier hebben we dezelfde technieken gebruikt als bij de vorige kikkerkaart. Je kunt met deze workshopset Kikker echt een heel leuk tafereel opbouwen. 
Alleen het Montera blad moet je er apart bij bestellen. 
Met het blad onder de de kikker heb ik qua kleuren wel even zitten stoeien voor het naar mijn zin was, maar dat hoort er natuurlijk bij.
De kaart is inmiddels aangekomen bij een vriendin en vriend die samen een lastige medische periode achter de rug hebben. Ik hoop dat het snel weer beter gaat.
 
De plastic potten heb ik omkleed met kokosmateriaal uit het tuincentrum. Dat staat toch een stuk leuker.
   
Bij de action heb ik nog leuke gevlochten mandjes gekocht. Het balkon is nu wel klaar. Elke dag zien we alles verder uitlopen. Gelukkig voor de natuur is het vandaag een dag met bewolking en regen. Dat kunnen de plantjes wel gebruiken. 
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaart weer Marja. Mooie warme kleuren, leuke stempels en alles tot in de puntjes verzorgd. Leuk die kikker die daar uit die kelkbloem tevoorschijn piept. Voor mij ben jij ook een kunstenaar met inkt en stempels hoor.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Vergeet ik nog te zeggen dat je balkon er al zo mooi uitziet. Ik moet ook nodig voor de tuin op pad en aan de slag.

Femmy zei

Super is je kaart weer Marja en wat wordt je balkon al gezellig!
Groetjes Femmy

GerJanne zei

Wat ziet je balkon er mooi uit. Het is echt net een tuintje.
Je kaart is ok weer super. Prachtig met die kelk en de kikker erin..

Elly zei

Geweldige kaart Marja! En gezellig je balkon.
Groetjes Elly