Pagina's

vrijdag 22 april 2022

Spread Your Wings and Fly

 Ik was nog niet klaar met mijn Heavenly Angel ( Hero Arts) en heb ook deze twee kaarten nog gemaakt. Op de achtergrond heb ik gewerkt met wit embossingpoeder dat je zichtbaar maakt door wat inkt over aan te brengen. Ook een onderdeel van de workshop Miracle Divine van Miranda Degenaars.
Het ornament de Henna Flower (ook van Hero Arts) heb ik ook twee keer gestempeld en met wow poeder verhit. Daarna heb ik de stempel ingekleurd met Tomtow markers. Ze zijn doormidden geknipt en aan de zijkant opgeplakt. Voor het ornament heb ik met Wow Florida Sunset gewerkt. Voor de Engel heb ik Wow Metallic Brass gebruikt
Deze keer heb ik haar de vleugels van Indigo Blu gegeven. In de binnenkant de bijpassende stempel, die ik ook geweldig vind. Helaas wel invoerrechten moeten betalen. Balen hoor.
Daarna heb ik dezelfde techniek ook nog een keer toegepast, maar nu met Boho Star van IO. Dit is een meer vintage stempel, dus wat minder strak en dat geeft weer een hele ander uitstraling. Nu had ik de vleugels van 100 Proof Press dankzij Nathalie ook binnen en kon ik die hier gebruiken.
Deze kaart doet mee aan:
Simon Says Stamps Wednesday Challenge Rain or Shine.
Op de stempelbeurs had ik nog een leuke stempellap gevonden van Art Journey met vleugeltjes en tekst erop. Ik heb nu dus een aardige verzameling om mee te combineren. 
Op het balkon beginnen alle plantjes uit te lopen en aan te slaan. Zo'n mooi gezicht en buiten wordt het ook steeds groener. De kersenbomen laten inmiddels hun bloemblaadjes vallen en dus ziet het gras roze. Het lijkt alsof het gesneeuwd heeft, maar dan net anders. Vanmiddag ben ik weer eens lekker bij Doeading langs geweest. Ik had nog een Cadeaubon liggen van de kerst. Wat een heerlijke winkel is dit toch. Ook nog een mooi papierblok van 49and Market gescoord. Mooie pastel kleuren en wat vlinders hier en daar. Dat kon ik echt niet laten liggen. Morgenochtend laten ze het in de wekelijkse FB video zien volgens mij. 
   
Natuurlijk ook wat bloemen op de markt gekocht en gezellig binnen neergezet.
Groetjes Marja.

5 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtige kaarten Marja. Leuk effect geeft die inkt plaatselijk aan de embossing. De engel komt op beide kaarten mooi uit tussen die halve ornamenten en alles is zo mooi van kleur op elkaar afgestemd. Top! Oh ja dat is zeker een leuke winkel. Ik rijd er ongeveer 4x per jaar naartoe om lekker te snuffelen en ik kom altijd met té veel thuis hihi.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marja,
prachtig hoe je dat gedaan hebt! Kleurig en toch wel wat ingetogen, misschien door de engel?
Heerlijk, he het voorjaar niet alleen buiten, maar ook naar binnenhalen?

Kim Heggins zei

What a stunning creation!!! So much beautiful detail and all those fabulous colors, simply over the top! Thank you so much for taking the time to play along with us at Time Out!

Elly zei

Mooie gemaakt! En gezellig je bloemen in huis.
Groetjes Elly

Miri zei

I love the colours and the elegant background stamps you used! Great cards