Pagina's

zondag 17 april 2022

Kikker Inspiratie

 Ik zag deze workshop van Miranda Degenaars voorbij komen met de super leuke kikkerstempels van Ludiec. 
We hebben eerst met ecoline de achtergrond gemaakt. De handschoenen kunnen daarna wel weer uit. Dan stempelen maskeren en weer stempelen.
Daarna begint het grote in kleurwerk. Heel rustgevend en heerlijk om te doen.
De kaart is daarna aangekleed met stansen van Marianne Design. Die heb ik eerst een kleurtje gegeven met distress inkt en de randjes iets donkerder gemaakt. Dan gaan ze in de versamark. Ik vind de dabber daar o zo handig voor. Voor het glittereffect gaat er eerst een laagje WOW Disco Ball overheen en dan Ultra Thick enamel.
Mijn kikkerkettinktje ( van mijn man gekregen) uit Puerto Rico past er heel mooi blij. Op mijn pinterest heb ik nu ook een aardige verzameling kikkers in allerlei kleuren. Wat veel soorten zijn er toch. Dit kikkertje aan mijn ketting heet Coqui en leeft op Puerto Rico. Het is een heel klein kikkertje en s avonds zingen ze met zijn allen. Het lijkt dan net of de vogels een concert geven, maar het zijn deze kikkertjes. Zo grappig om te horen.
Gistermorgen heb ik meegedaan aan de Natuur scenes workshop van Miranda. Weer zo gaaf om te doen en 's middags heb ik alle bezorgde planten een plekje gegeven op het balkon met een handig label erbij. 

   
  

s Avons helemaal uitgeput maar ozo voldaan. Nu elke dag even kijken hoe ze uitgaan lopen. 's Morgen hebben we er schaduw en 's middags volop zon. Als het te warm wordt gaat het zonnescherm een stukje naar beneden.
Fijne paasdagen voor iedereen. 
Groetjes Marja

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart met leuke kikker Marja. Wat grappig "zingende kikkertjes", ik ken alleen brulkikkers en dat klinkt toch iets minder hihi.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Ah wat gaaf zeg! Mooie achtergrond is het. EN ik vind het ook ideaal als je uitgestanste figuren de perfecte kleur kan geven met inkt, of verf oid. De stempel van de kikker is inderdaad erg leuk.
Je balkon ziet er super uit. Voordeel is dat je niet veel onkruid hoeft te wieden en helemaal kan genieten van wat je in de grond gestopt hebt.

Elly zei

Geweldig je creatie!! En gezellig je balkon.
Groetjes Elly

Femmy zei

Vrolijke kaart heb je gemaakt Marja. En je "tuintje" ziet er al gezellig uit.
Groetjes Femmy