Pagina's

donderdag 5 mei 2022

Iedere donderdag een kerstkaart challenge april

Er was al weken niks van gekomen om een kerstkaart te maken, maar nu had ik mijn stempellappen van Art Specially 2022 binnen. Daar zitten aardig wat mogelijkheden voor kerstkaarten bij. Ik vind de kerstbellen en de takjes super leuk. Bij ons bezoek aan het Art Specially Event kregen  we bij de ingang een set kleine boekjes waar alle workshops in uitgelegd staan. Zo ontzettend fijn. Maar eerst moest ik de stempels natuurlijk mounten. Dat is ook altijd wel even een werk. Nu had ik ergens in de groep gezien dat je als je ze eerst uitknipt, dan op het mountfoam plakt, je ze met een mesje op een houtbrander uit kunt snijden. Dat ging idd super en het scheelt een hoop pijn in mijn handen.
Het was leuk om de stappen van het foldertje te volgen. Deze uitwerking is van Willy Duit. Eerst blenden met distress inkt, dan kleur onttrekken en weer stempelen met Stazon kleuren. Ik ben heel blij met deze eerste uitwerking. Het was grappig om te zien dat Ger Janne deze workshop ook heeft gedaan, maar dan op het event zelf o.l.v. Willy. 
Deze kaart doet mee aan:
The Hollyand Ivy Christmas challenge # 115 Anything goes.
Ik ben helaas twee nachten geleden behoorlijk ziek geweest. Geen Corona. Mijn maag volledig van streek en alles eruit. Ook nog koorts. Gelukkig gaat het nu weer beter, maar ik ben nog wel heel wiebelig op mijn benen.
Veel plezier op een mooie bevrijdingsdag. 
Groetjes Marja

16 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

schitterende kaart voor de challenge....
Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

prachtige kaart voor de challenge.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh ik dacht al, ik ken die kaart toch? Inderdaad bij GerJanne gezien. Ook jouw versie is goed gelukt. Mooie warme kleuren en een leuke techniek Marja. Gelukkig dat je weer wat beter bent.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diny zei

Wat een leuke kerstkaart heb je gemaakt
Groetjes Diny

Trijntje zei

Schitterende kaart. Groeten Trijntje

Marijke zei

Wat een mooie kleuren op je kaart! Heel mooi gemaakt en dat voor een eerste keer! Wow! Fijn dat je meedoet met 52 WTC. Beterschap en groetjes Marijke.

Jantine zei

Heel mooie kaart met een leuke techniek, Marja! Mooie stempels.
En handig dat je een slimme manier van mounten hebt gevonden.
Fijn dat je meedoet met onze challenge bij 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

jackelien zei

Super mooie kaart.
Die kleuren prachtig.
Fijn dat je alweer opknapt.
Groetjes Jackelien

Martina zei

Magic card, Marja. Thank you for playing in CHNC!

Diane zei

Very creative and beautiful! Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
Diane POE DT {Nellies Nest}
{Peace On Earth}
Don't forget we have a year round Halloween challenge at Two Old Bats Halloween, giving you a chance to make Halloween cards year round, and with 50 or more players we have a prize to give away!
{Two Old Bats}

Nancy Soetaert zei

prachtige kaart voor onze challenge!
groetjes
Nancy 52WTC

Bernadet zei

Ziet er supermooi uit in deze kleurencombi Marja!
Gelukkig dat je geen corona had en dat je toch weer wat aan de betere hand bent.

Vickie Y zei

Beautifully designed; love the background. Thank you for sharing with us at POE Christmas Challenge.

GerJanneke zei

Ha Marja,
jouw kaart is ook supergoed gelukt en heel mooi! Zo leuk deze techniek.
Ik hoor meer mensen die ziek zijn en geen corona hebben. Soort (buik)griep.
Je bent nu vast al weer vergeten dat je ziek was.
Groetjes!

Scrapping4funChallenges zei

Gorgeous Christmas card! I love the colors!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT (owner)
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com

Scrapping4funChallenges zei

Gorgeous Christmas card! I love the colors!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT (owner)
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com
https://rachellescreations.blogspot.com