Pagina's

donderdag 26 mei 2022

Kerstbellen in mei

 Het is vandaag weer tijd voor een kerstkaart. Gelukkig is dat ook deze week weer gelukt. Ik heb hier weer lekker met de kerstballen gespeeld. Bij dit Canson Mi Teintes gekleurde papier moet je wel eerst op zoek naar welke stempel inkt, welke kleurpotloden en welke pastelpotloden er het beste bij passen. Gelukkig heeft Miranda van sommige kleuren al wat suggesties gegeven. Zelf heb ik een waaier gemaakt met de kleuren die ik heb en nu kan ik op elke staal (of een swatch) de stempelinkt gestempeld en de potloden noteren, zodat ik het later makkelijker terug kan vinden.
Ik heb de kerstbellen met verschillende kleuren grijze inkt gestempeld en de takjes erachter met Peat Moss van Archival. 
Deze kaart doet mee aan:
De gewone week Challenge van 52 weeks to Christmas Week 21 Omdat het de laatste donderdag van de maand is kun je ook meedoen aan de uitdaging met een opdracht. Een slimline kaart met iets erop om je warm te houden. Vanaf morgen kun je die op het blog plaatsen.
De kaart doet ook mee aan:
The 12 Months of Christmas Challenge # 88 Anything Goes
De takjes heb ik met een dunne gelpen accenten gegeven en er kleine rode stipjes op aangebracht. Voor wat kleur heb ik de besjes oranje gemaakt. Natuurlijk met wat sneeuw erop. De tekst is van Magenta.
En ja Feijenoord heeft het niet gered helaas. We hebben gezellig met Jesper en Oumnia gekeken en ik heb de baby voelen schoppen. Ze voetbalde vast ook mee hihi. De tompoezen waren heerlijk en we hebben ze ons heerlijk laten smaken ondanks het verlies. Ik heb aan de eettafel heerlijk zitten dooodelen aan de verenworkshop, want ik word altijd knap zenuwachtig van zo'n wedstrijd. 
Hier schijnt op het ogenblik een lekker zonnetje met mooie witte wolken. Op mijn balkon smullen de hommels inmiddels lekker van de bloemen aan de kattestaart en de Japanse wijnbes krijgt schattige bloemetjes.
Ik wens iedereen nog een fijne Hemelvaartsdag.
Veel liefs en groetjes Marja

10 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een SCHITTERENDE kerstkaart.
Gezellig dat je meedoet van de week.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Martina zei

Beautiful Christmas decorations on this card. Thank you for sharing with us the Craftyhazelnut´'s Christmas Challenge. We hope you will join us for the next challenges. Martina - DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een kunstwerkje vind ik deze mooie kerstkaart Marja. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Kaartenkraam zei

Wat een pracht van een kaart! De kleuren zijn fantastisch, heel subtiel, mooi!

groetjes van Ank

Jantine zei

Schitterende kaart, Marja! Zo knap gemaakt. Hele mooie kleuren ook.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Anita van Deur zei

Schitterende kaart zo mooi gemaakt.

Bernadet zei

Ziet er geweldig mooi uit Marja!

GerJanne zei

Oeh.... heel mooie kaart met de bellen! Prachtig gedaan.
Fijn dat de tompoezen smaakten, ondanks het niet winnen van de finale. EN dat je de baby voelde trappen. Zo bijzonder! Het is echt een wonder....
Je planten op het balkon doen het goed!

Marjan zei

Prachtige kaart, die bellen zijn supermooi van AS! ik heb ook een hele zwik gekocht.

Nee, jammer hoor, maar ze zijn wel ver gekomen, mijn Rob is ook fan.
De avond bij jullie was toch heel gezellig en wat heerlijk zo'n moment waarop je je kleinkind voelt schoppen, ik weet hoe het is!

je balkon ziet er goed uit met de leuke planten!

Femmy zei

Prachtige kaart Marja en ja heel jammer dat ze verloren hebben, had het ze zo gegund.Groetjes Femmy