Pagina's

donderdag 19 mei 2022

Iedere week een kerstkaart week 20

 Op de Art Specially beurs heb ik natuurlijk ook een workshopje gedaan bij Miranda. Alle workshops waren met de geweldige stempels van Geralda Jansen. Er zitten veel kerststempels bij, dus dat komt mooi uit.
Maar met de techniek van Miranda kun je ook heel goed andere stempels gebruiken. Dat heb ik bij deze kaart gedaan. Deze dennentakjes zijn van Craft Emotions en de tekst is van Marianne Design.
Deze kaart doet mee aan:
Op deze kaart heb ik wel gewerkt met de stempels van Geralda. De verschillende stempellappen zijn zo fijn te combineren. Ze zijn straks in oktober weer te bestellen, want bij Art Specially hebben ze even een pauze. Ik ben bang dat er toch nog wel een paar bijkomen. Vooral de grote kerst tekst vind ik super.
Voor echt een heel klein bedragje heeft Miranda ( bericht van 8 april) via een FB live nog een keer de techniek voor gedaan en verschillende kaarten laten zien en er uitleg bij gegeven. Zo fijn. Inmiddels heb ik aardig wat kleuren van het Canson Mi Tientes papier. De meeste kleuren heb ik gevonden bij mijn favoriete winkel in Rotterdam. Je kunt hier heel fijn op werken met stempelinkt, kleurpotlood en pastelpotloden. Zo gaaf om te doen. Ik ga er vast nog een paar maken. Met mijn rode kerstballenkaart van een eerdere blogpost ben ik bij de top 5 geëindigd op The Holly and Ivy Christmas Challenge #115 blog. Wat ontzettend leuk.
Vanmorgen ben ik even boodschappen wezen doen en op een gegeven moment dacht ik dat het verstandiger was om toch maar snel naar huis te lopen. Dan had ik goed gezien. De eerste druppels ben ik niet meer mis gelopen en bij het openen van de huisdeur was er eerst een flinke flits en gelijk daarna een giga donderslag. Later bleek dat op dat moment de bliksem was ingeslagen bij onze Aeolus molen, waar ik vaak producten haal. Gelukkig is er geen brand uitgebroken, maar pinnen was niet meer mogelijk.
De boodschappen zijn binnen en ik heb de broeken korter gemaakt. 
Nu nog even lekker knutselen.
Groetjes Marja

12 opmerkingen:

Jantine zei

Ziet er uit als een leuke techniek, Marja.
2 mooie kerstkaarten maakte je weer.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Hoi Marja,
je kaarten zijn prachtig. Die techniek ga ik ook nog eens proberen, want die workshop heb ik meegekregen op papier.
Gefeliciteerd met je topper. En je had geluk dat je de bui net voor was. Het was bij ons ook vreselijk. Het water in de wc borrelde een eind omhoog. Gelukkig niet over de rand. Het schijnt vandaag ok te kunnen gebeuren, zo'n bui.
We wachten het maar af. Je doet er toch niets aan.

Jackelien Pouwels zei

Prachtige kaart heb je gemaakt. Hier ging het ook even flink te keer.
Ben benieuwd wat het vandaag brengt.
Groetjes Jackelien

Elly zei

Wat een prachtige kaarten!
Nu is het mooi zonnig buiten, maar dat was gister ook, dus hopend gaat het niet teveel spoken vandaag.
groetjes Elly

Nancy Soetaert zei

prachtige kaartjes ! Ik moet de workshop nog doen, was niet thuis de 14de. Gisteren papier gaan zoeken, was voor een opleiding niet zo ver van een winkel waar ze hier het papier hadden, beetje andere kleurtjes, maar zal ook wel lukken denk ik. Nu nog wat tijd vinden om het eens te proberen.
Groetjes
Nancy 52WTC

aussie aNNie zei

Brilliant card, great design for our challenge.… Many thanks for entering and hope to see you again soon. Good luck in the final draw.
[aNNie proud Designer for Peace on Earth Christmas challenges
https://thejourneyisthestarthere.blogspot.com/{My Blog}

Jantine zei

Wat een leuke techniek lijkt me dat Marja! Je hebt er twee heel mooie kerstkaarten mee gemaakt. Ik zie dat mijn reactie van gisteren helaas niet geplaatst is, ik twijfelde er al een beetje aan, vandaar dat ik vandaag nog even langs kom. Hopelijk lukt het nu wel.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Femmy zei

Leuke kaarten Marja en bedankt voor de tip van het papier, zal er eens naar kijken.
Hier was het flinke bui regen maar geen onweer gehad.
Groetjes Femmy

Marlies zei

Twee hele mooie chique kerstkaarten, vooral de blauwe vind ik heel erg mooi. groetjes, Marlies

Marjan zei

Wat een gave dingen heb je gemaakt tijdens mijn afwezigheid! Ook de kaart voor mijn verjaardag die ik afgelopen zaterdag kon open maken is geweldig, zo gloedvol ook! Dank je wel, Marja!
Dit zijn ook plaatjes, mooie techniek!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat zijn twee mooie kerstkaarten Marja, een leuke techniek lijkt mij. Op dit moment regent het hier weer pijpenstelen.
Lieve groetjes Miranda

Darlene zei

OMG ... both cards are just BEAUTIFUL! Thanks so much for joining in the fun at our Peace On Earth Christmas challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often. We appreciate your support!!

Darlene
PEACE ON EARTH CHRISTMAS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS