Pagina's

zondag 14 februari 2021

Hello sweet friend

 Ik had ontzettend leuk design papier gezien van Echo park - Cupid & Co. Daar wilde ik natuurlijk een paar Valentijnskaarten mee maken. De postbode heeft ze toch nog redelijk snel bezorgd, dus nu kan ik ze hier wel laten zien.

Het zijn slimline kaarten geworden, daarom bestel ik nu soms ook de grote vellen mee, samen met het papier blokje. Dit i.v.m. de lengte van deze kaarten. De stempeltjes van MFT Pure Innocence Blowing a Kiss en Love you a bunch passen er prima bij.
Deze kaart doet mee aan:
I was ispired bij the hearts on the Photo and the colours. This card is a slimline shaker card.
Andere Uitdagingen:
Try it on Tuesday Falling in Love
Scrapping 4fun Wedding/Valentine/Friendship
Creative Craft Cottage Happy Valentine/Love
Ik heb even in mijn harten verzameling gekeken wat ik nog had om er schudkaarten mee te maken. Leuk om ze weer eens te gebruiken.
Gebruikte materialen:
Echo park Cupid & Co
Carlijn Design Slimline mallen 1 en 2
MFT Stamps: Distress Patterns, Pure Innocence Blowing a kiss en Love you a bunch. Sentiments: Sweet, # Captions en I miss your hugs. Dies: Stitched Heart Peek a BOO, Mini Heart Shaker Window and Frame,Heart Trio Shaker Window, Fishtail Flag Trio en Love Speech Bubbles.
Distress Oxide Barn Door en Worn Lipstick.
Binnenin heb ik nog wat toepasselijke teksten gestempeld.
We hebben gisteren heerlijk geschaatst en dat met twee nieuwe kunst knieën. ook Oumnia heeft voor het eerst met schaatsen aan op het ijs gestaan en lekker geoefend. Daarna kon ze lekker op de slee zitten en hebben Peter en Jesper haar voort getrokken.
Vandaag nog even de vogels gevoerd met want die hadden reuze honger.
Nu weer afscheid nemen van de winter. Hopelijk wordt het morgen niet al te glad.
Groetjes Marja

14 opmerkingen:

Lia zei

Ik vind het een beeldige kaart. Leuk, zoals je het schudgedeelte in de hartjes hebt verwerkt.
Lia DT S4F

Marjan zei

Superleuke kaarten, erg leuk dat doolhofje op de eerste, meteen een spelletje om te spelen! Heb je er een balletje in gedaan? De tweede is ook een plaatje, Marja!
Je mooie foto's zag ik al eerder, hoop dat je arm goed gaat na het vallen!

Nicole Parmentier zei

Prachtige slimline kaarten! Het romantische papier past inderdaad goed bij de Pure Innocence stempels. Slim om ook grote vellen mee te bestellen. Het is hier helaas superglad vandaag, ik durf nauwelijks te wandelen. Wat dat betreft vind ik het niet erg dat het weer gaat dooien.

Esther Asbury zei

These little Valentine shakers are so adorable and sweet! Thank you for playing along at The Card Concept this week!

GerJanne zei

Wat een mooie en gezellige slimline kaarten heb je gemaakt. Dat papier van Echopark is prachtig. Ik heb ook wat blokjes en vind het soms bijna zonde om er in te knippen.
Leuke foto's van de ijspret. Geweldig dat je met twee kunst knieën dat durft en kan en doet!

GerJanne zei

p.s. ik mag de vaccinaties halen omdat ik verpleegkundige ben... ik hoop dat jullie snel aan de beurt zijn! mij ouders mogen samen donderdag de 1e prik halen (83 en 85)

Karen Letchworth zei

Your card is adorable and has so many lovely touches. Pretty and perfect little Valentine. I hope you had fun creating it, I had fun seeing it. You are very talented.

Let's Art Journal zei

Beautiful Valentine's card! The image and colours look so pretty 😀. Thanks so much for joining in the fun at Try it on Tuesday! Hugs, Jo x

Marcie Sharp zei

This is absolutely adorable! Love the slim line design and cute colouring on the Pure Innocence stamp. Thanks for playing along with us at The Card Concept.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Twee lieve en mooie schudkaarten in Valentijn-sfeer Marja. Dat doolhofje op de eerste kaart nodigt zeker uit tot schudden, erg leuk.
Knap dat je durft te schaatsen, het was vast heerlijk.
Lieve groetjes Miranda

Manal Habib zei

Lovely card!
Thanks for your entry at scrapping4funchallenges.

Manal DT

Marga bisschops zei

Schattige kaarten.Met een schudkaart kun je ook vele kanten op.Mijn favoriet is op dit moment ook de slimline stans.
Dank je wel voor je deelname bij The Unicorn Challenge. Succes met je inzending.
Groetjes Marga

Marlena M. zei

I love your slimlines; such wonderful shaker elements too! Lovely photos! Thank you for joining us at INk~

Bernadet zei

Wat gaaf Marja!!