Pagina's

zondag 7 december 2014

three times mittens

Ik wilde graag nog wat snelle kaartjes maken. 
De wantjes van ECD leken me daar heel geschikt voor.
Hierboven heb ik als ondergrond Spelbinders Labels 41 
en de Decorative Elements gebruikt.

I used dies from Elizabeth Craft Design:
Natuurlijk heb ik weer verschillende dies van ECD gebruikt:

Voor de derde kaart heb ik de wanten bewerkt met Silk Microsoft Glitter- True Red
En de sneeuwsterren met Warm Diamond.
De takjes en een deel van de bloem zitten bij de Candle.
I also used some parts of the Candle
 Het is zo jammer dat ik het glittereffect niet goed op de foto krijg. 
In het echt is het zoveel mooier. 
De glans is satijnzacht en zo sprankelend.
De belletjes zijn van Memory Box.
Elizabeth laat zien hoe je ermee werkt.
 Je kunt de Warm Diamond Glitter ook inkleuren met alcohol markers. 
Dat wil ik zeker ook eens proberen.
Vandaag hebben we hier de kerstboom weer neergezet, 
want wat zijn de dagen toch kort.
Groetjes Marja


3 opmerkingen:

José zei

Wat zijn ze leuk Marja, voor snelle kaartjes heb je er veel werk in gestoken! Leuke details hoor en dat glitterspul lijkt me ook wel leuk.

Elizabeth Craft Designs zei

Wat een leuke kaarten Marja!

corryskaart zei

Hoi marja
Echt een leuke serie kerstkaarten zo verschillend maar allemaal stralen ze warmte uit
Grt corry