Pagina's

vrijdag 5 december 2014

Let it snow

This week it was really cold in The Netherlands. 
So I decided to make this card.
Deze week was het behoorlijk koud 
en besloot ik een winters kaartje te maken.
Ik heb de volgende materialen gebruikt:
Silk Microfine Glitters Lavender, Soft teal and Warm Diamond 
Bistre Green
Distress inkt Seedles Preserves
Paper Pack Doodlebug - Frosty Friends
Tekststempeltjes van Joy Sending Messages 6410/0317
 Ik word helemaal blij van deze schattige winterkleuren.
Ik hoop dat iedereen een fijne Snterklaasavond heeft.
Groetjes Marja

2 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, wat een vrolijke en frisse winterkaart. Gaaf modelletje en lekker vrolijke kleuren. Die ijskristallen met die gekleurde delen zijn echte blikvangers vind ik...complimentjes.
Lieve groetjes Miranda

José zei

Ja, 'n heel "vorstelijke" kaart.
Mooie ijskleuren en afbeelding.