Pagina's

donderdag 11 december 2014

Workshop 6 december

Op zaterdag 6 december heb ik een super leuke workshop gedaan bij Angela
Alle materialen keurig bij elkaar om twee labelkaarten te maken.
En dat in één ochtend. Het inkleuren van het plaatje zit er dan natuurlijk niet bij, dus dat heb ik lekker thuis zitten doen.
Veel van de materialen zijn van MFT zoals de grote sneeuwvlokken.
De kleine sneeuwvlokken zijn van Crealies en het hulsttakje is van Cottage Cutz.
De rol up roses Mal 0385 zijn van Joy Craft.
Het afdrukje heb ik zelf toegevoegd 
Ik vond dit zo schattig het meisje dat sneeuwvlokken staat te vangen.
Er is ook een stansje van o zo handig. Ik heb haar ingekleurd met distress inkt.
Dit is het tweede kaartje. 
Ook weer zo leuk om te doen. 
Het Design Papier is van Maya Design- A gift for you.
De kleine poinsettia is van Memory Box.
En bij dit stempeltjes zitten ook nog hele leuke tekstjes. Ik heb voor het eerst gestempeld op tekenpapier van Schut. Het inkleuren met disstres inkt gaat zeker prima.
Mocht er iets niet in de webwinkel van Doeading staan dan kan Marlous het altijd voor je bestellen. Gewoon even een belletje of een mailtje.
Groetjes Marja
Morgen lekker binnen knutselen als het buiten stormt.

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een schattige kaartjes Marja. Lekker fris in dat rood-wit en dat meisje is inderdaad erg leuk. Mooie modelletjes en mooi afgewerkt allebei. Het wordt morgen inderdaad echt knutselweer geloof ik..hihi. Veel plezier.
Lieve groetjes Miranda

anita01 zei

Zo lief Marja, met het vangende meisje...doet ons weer denken aan toen...ving ze met mijn tong ha ha...

Zie ook balletjes in de ronding van de achtergrond...heb je die ook gestempeld? Ik doe het wel met een gummetje maar dit lijkt me ook zo leuk...of zit het in het mooie papier, tja kan ook nog....toch!

Warme Groet,
Aniet xxx

José zei

Ik vind ze beiden schitterend Marja, heerlijke felle rode kleur in combinatie met het wit en zoveel leuke details mat de mallen gemaakt.
Je hebt de woordverificatie weer aan staan, weet je dat?

corryskaart zei

hoi marja
nou echt twee schatten van kaarten zo vrolijk met alles wat erop zit en toch leuk als je zo gave workshop doet
grt corry