Pagina's

dinsdag 10 november 2020

Mega Flipper met Halloween 1

 Ik vind de Mega Flipper van Mam Elephant echt super leuk. Je kunt er wat meer op kwijt en het systeem werkt erg goed. Tot mij grote verbazing heb ik ontdekt dat er ook een Nederlandse webwinkel is die dit merk verkoopt Gloud9 Crafters. Zo blij mee want dat scheelt weer verzendkosten en lang wachten.

Ik heb deze Halloween Mega Flipper gecombineerd met de stempeltjes van Clearly Besotted. Het uiltje had ik al op de kaart voor mijn zoon gebruikt.

Het spinnenweb met de spin zijn van Lawn Fawn.
Deze kaart doet mee aan:
little red wagon    Colour me Happy
The Crafters Cafe   Anything Goes
Crafty Animals   Anything Goes

Nu het uiltje in het verband gewikkeld. De tekst op de achterflap is van één van de eerste Clearly Besotted stempels die ik had.

Gebruikte materialen:
Lawn Fawn Cute Cobweb dies, Push Here stamps
MFT Sheltering Tree uit 2013, grasrandjes, hekje en blaadjes.
Clearly Besotted Whoo to You, Halloween Spirit en Fright Night.
Design Paper Doodlebug Fall Friends en Echo Park Dots & Stripes

Deze is allang aangekomen bij een knutselvriendin, dus kan ik hem hier nu laten zien. Mijn dochter is inmiddels weer veilig aangekomen in Chili, waar de aantallen ook teruglopen. Het is er nu al flink warm dus zijn er veel terssen buiten open en krijg ik foto's dat ze lekker een ijsje eet.




9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave megaflipper kaart Marja. Leuke stempels, mooi opgebouwd echt een leuke Halloween-kaart. Fijn dat je dochter weer veilig aan is gekomen in Chili en lekker van een terrasje kan genieten.
Lieve groetjes Miranda

JanR zei

So very cool! Great fall colours too. Thanks for joining us at Little Red Wagon.

Ellen zei

Prachtige Halloweenkaart, hele mooie herfstkleurtjes!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes Ellen

Kaartenkraam zei

Hele leuke kaart, prachtige kleuren en inderdaad kun je er heel veel op kwijt.
Leuk dat die mal ook in Nederland te koop is.

groetjes van Ank

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ziet er heel mooi uit! Er is veel te zien, leuk model! Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

GerJanne zei

Wauw wat een mooie mega flipper is dit. Heel creatief! Het gekke is dat ju nu opeens in mijn zijbalk verschijnt, gelukkig, want ik kreeg geen meldingen dat je wat geplaatst had, dus ik ben even terug gaan kijken.

Marjan zei

Wat gaaf gedaan, Marja! Een kaart waarop veel te zien is. Fijn dat je dit merk ook hier kunt kopen, scheelt ook tijd in arriveren. Fijn dat je meedoet met DCL!
Dochter weer terug, veilig en wel. Het zal toch niet meevallen om haar te missen.

Rosalien Zwackhalen zei

Wat gaaf gedaan. Je kan er idd een hoop op kwijt zo. Leuk dat je meedoet met de DCL.

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuk kaartje is dit Marja!!! Echt prachtig! Ik had Cloud9 ook al ontdekt.. helemaal niet goed voor mijn portemonnee maar wel leuk. Bedankt voor het meedoen met DCL.