Pagina's

donderdag 12 november 2020

Stay Cool at Christmas Shakercard.

 Niet overal is het koud en donker met kerst. Dat hebben we vorig jaar ervaren toen we een aantal weken in Chili waren, daarom ben ik blij met deze set van MFT Sun-Lovin Santa. Terwijl Anoek aan het werk was, heb ik er met de Slimline mallen van Carlijn Design een kaart meegemaakt. 

De achtergrond heb ik gemaakt met de wolkenstencils van MFT en Distress Oxide. Achter de raampjes zit het leuke Kerst schudmateriaal van Sprinkletz. De raampjes heb ik gemaakt met de kleine stansjes die bij de slimline mallen zitten en ook aan de buitenkant een stikrandje hebben. Zo gebruik ik de kleinere stansen ook weer eens. Ik heb de figuurtjes gekleurd met Copic Markers.
Deze kaart doet mee aan:

De kaart is alvast mee in Anoek d'r koffer samen met allerlei andere lekkere Nederlandse dingen zoals kaas, stroopwafels, pepernoten, chocolade letters enz. Natuurlijk mag ze de envelop past in december openmaken. Hij krijgt vast wel weer een mooi plekje in haar kast.
Gebruikte materialen:

15 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

wat een vrolijke leuke slimline kaart, in zomerse kerstsferen..
jammer dat jullie er niet naar toe kunnen....de kaart zal zeker een mooi plaatsje krijgen.
Gezellig dat je er bij bent deze week.
Liefs Annenmarie en Merit DT52WTC

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje.

!neke zei

Wat een geslaagd geheel zo !
Prachtige kaart!
Groeten Ineke
DT52WTC

Kaartenkraam zei

Leuk gedaan zeg! Zal je dochter vast heel mooi vinden.

groetjes van Ank

Enny zei

Wauw, wat een prachtige en zonnige kerstkaart, super gedaan ! Groetjes, Enny

Diny zei

Wat een gave kaart....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Dat snap ik dat je dit een leuke set vindt. Heel toepasselijk als kerst in de zon doorgebracht wordt. Hij zal vast een mooi plaatsje bij je dochter in Chili krijgen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC Marja.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Wat een gave kaart heb je gemaakt. Mooi met de doorkijkjes. Het is zo onvoorstelbaar voor mij dat je met kerst en Oud en Nieuw buiten zou kunnen zitten. Mijn ouders hebben Oud en nieuw eens in Zuid Afrika gevierd en daar zaten ze toen buiten tot na 12 uur...

Jantine zei

Wat een toffe kaart Marja. Leuke shaker en vrolijke stempelset!
Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Rosina zei

Heeeel mooi je kerstkaartje voor deze donderdag Marja...heel lief de kerstman in zijn zomers outfit..en ook een heel gaaf die 3 delige schudgedeelte erop..
KNAP gedaan!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Marjolein zei

Oh wat een geinige kaart! Erg leuk kerst in warm weer. Lijkt me bijzonder om mee te maken.

Groetjes Marjolein

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een mooie zomerse kerstkaart Marja, heel bijzonder om in de hitte kerst te vieren....Bedankt voor je deelname bij 52 WTC. Groetjes Ingrid.

Marjan zei

Ik vind het een onwijs gave kaart, zoveel leuks en ook grappigs om te bekijken, echt een bewaarkaart om elk jaar neer te zetten! En dan ook nog schudgedeeltes!

Angela zei

Geweldig.... wat een supergave kerstkaart Marja!
We staan er vaak niet bij stil dat de helft van de wereld zomer heeft op 25 december 😎.
Dank je wel voor je deelname bij MHH en heel veel succes!
grt Angela

Bernadet zei

Wat ziet dit er gaaf uit Marja!
Zo leuk met die openingen en al het leuks wat er te zien is