Pagina's

zondag 15 november 2020

Mega Flipper Halloween 2

 Met dezelfde Mega Flipper nog een kaart gemaakt, maar nu met de stempeltjes van MFT.

Mijn stans voor de raampjes was in één hoek beschadigd. Ik heb de beschadiging zoveel mogelijk in de binnenhoek links onder weggewerkt. 
Ik had deze set bij Simon Says Stamp gekocht en heb ze er dus over gemaild. 

Als het goed is gaat Mama Elephant mij een nieuwe stans of het onderdeel sturen, maar ja het kan natuurlijk wel even duren voor die er is.
Wel jammer want deze set is niet echt goedkoop. Bij Doeading is de service altijd geweldig. Daar lever je de stansen gewoon in en krijg je nieuwe. Marlous zorgt er dan voor dat het terugestuurd wordt. Hoe fijn is dat. Gelukkig heb ik nu Cloud9 Crafters ontdekt met hele goede service zoals ik hoor. Er is weer een schattige nieuwe release uit van Mama Elephant.

Gebruikte materialen:
MFT Frightfully Sweet en Witch Way is the Candy
MFT Inside & Outside Stitched Rectangle dies en A2 Rectangle Frame
Clearly Besotted Birch Trees
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

Nicole Parmentier zei

Wouw wat is hij gaaf geworden! Inderdaad wel heel vervelend dat de stans beschadigd is, hopelijk wordt het snel en goed opgelost. Heel fijn dat Mama Elephant tegenwoordig goed verkrijgbaar is in Nederland bij Cloud9.

Marjan zei

Wat een geweldige kaart, echt heel apart!! Veel werk aan gehad ook, dat kun je heel goed zien! Balen als een stans niet goed blijkt te zijn en zeker als het niet goedkoop is geweest. Doe@ding is inderdaad een heel prettige winkel, met zeker goede service! Cloud9crafts is een sponsor van onze Liftchallenge, zo gaaf!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige kaart Marja. Mooie warme kleuren en leuke stempels. Hopelijk wordt je beschadigde stans vervangen, zonde.
Lieve groetjes Miranda