Pagina's

donderdag 6 juni 2024

Rondstempelen en House Mouse

 Ik ben met het rond stempelen nog wel even verder gegaan, omdat ik daar reuze rustig van word en dat kon ik wel even gebruiken met alles dat ingepakt moest worden en de spannende reis die we gingen maken. Heerlijk dus om hieraan te werken.
Ik heb nu in het midden drie stempels gebruikt uit de House Mouse collectie. Zo schattig. De volgende keer zou ik de kerstbal net iets meer in het midden geplaatst hebben, maar hij is zo ook leuk. Zo leer je elke keer weer bij.
De muis aan de lampjes slinger past hier ook heel goed bij. Ik had nog een clearstempel van een los lampje dus die moest hier natuurlijk ook bij.
Deze kaart doet mee aan elke week een kerstkaart:
De vogeltjes op de tak passen met hun rode mutsjes ook heel goed bij de Kerst. Zo heb ik er weer drie kaarten bij voor in december. Ik ben echt super blij met mijn Stamp Wheel van Altenew. Ik heb er zo lekker mee gewerkt. Het was echt moeilijk kiezen welke kaart ik mee zou laten doen met 52 Weeks to Christmas. Inmiddels is alles weer uitgepakt en opgeruimd. Naast de aquarel verfjes heb ik ook hele mooie koffie kopjes en lekkere chocolade koeken (Alfajores), Adagio thee en heerlijke koffie voor Peter mee genomen. Natuurlijk heb ik weer een mooi wollen vest uit Villarica  gekocht. De lege koffer kwam wel weer vol. 
We hadden verwacht dat onze kleindochter na drie weken wel weer even aan ons zou moeten wennen, maar daar was geen sprake van. Ze klom gelijk in onze armen en we kregen een dikke knuffel. Ze heeft veel woordjes bij geleerd en is weer zoveel wijzer geworden.
Groetjes Marja

14 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

WAt een prachtige kaarten zijn dit, zo vrolijk van kleur, en die stempels zijn echt te schattig.
Heerlijk de jullie's kleindochter weer blij was dat ze jullie zag, en ik denk dat ze je niet snel vergeten hoor, ze onthouden zo veeel.
Gezellig dat je erbij bent vandaag.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

De kaartjes zijn zo lief!! Daar is zo`n reis ook voor iets mee brengen en ook weer lekkere en leuke spulletjes mee terug.

Kaartenkraam zei

Drie mooie kaarten met House Mouse er op. Ik heb lange tijd afbeeldingen van House Mouse verzameld in de begintijd dat ik een computer had.
De bovenste vind ik de mooiste maar ze zijn alle drie heel leuk!

groetjes van Ank

Marijke zei

Dat zijn allemaal prachtige kaartjes! Mooi gemaakt en die muisjes vind ik ook altijd nog leuk! Ik hou daar ook wel van! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Henriët zei

Prachtige kaarten! Ik vind ze alle 3 even mooi.
Zal wel even weer wennen zijn hier in Nederland. Vooral omdat het hier nog steeds geen zomer wil worden.
Groetjes van Henriët

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt mooie tafereeltjes gestempeld Marja en allemaal zo mooi in de in het rond gestempelde kaders. Alles mooi op elkaar afgestemd in vrolijke kleuren, helemaal top. Altijd leuk om spulletjes mee terug naar huis te nemen om te helpen bij het herinneringen ophalen. Leuk dat jullie kleindochter jullie meteen met knuffels verwelkomde.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

joke zei

Heel mooie serie van drie heb je gemaakt met de gestempelde muisjes. Mooi in al deze kleuren.
Groetjes Joke

GerJanne zei

Fijn dat je er weer bent! En wat is dat mooi dat jullie kleindochter gewoon doet alsof je om de hoek woont.
Je kaarten zijn allemaal prachtig! Ik kan dat wheel niet, zal het eens opzoeken.

!neke zei

Super mooie serie !!!!
groeten Ineke
DT52WTC

Femmy zei

Vrolijke kerstkaarten heb je gemaakt met de stempels.
Groetjes Femmy

Trijntje zei

Drie hele mooie gestempelde kaarten heb je gemaakt Marja. Groeten Trijntje

Trijntje zei

Drie hele mooie gestempelde kaarten heb je gemaakt Marja. Groeten Trijntje

Marjan zei

Ze zijn alledrie heel mooi geworden, prachtig stempelwerk en heerlijke kleurtjes!
Fijn dat je kleindochter jullie zo knuffelde meteen en dat het weer fijn was!

Marian zei

Wat een dotjes van kaarten zijn dit geworden Marja.
Mooie techniek heb je er voor gebruikt. Blijven zo cute die muisjes he :D
Knutselgroetjes,
Marian