Pagina's

donderdag 4 januari 2024

Kerst sterren, sneeuwvlokken en een ornament

Natuurlijk eerst voor iedereen de allerbeste wensen voor 2024.
 Deze kaart was een kwestie van veel oefenen en opnieuw proberen.
Het maken van de achtergrond was nogal een uitdaging. Het lijkt zo simpel, maar deze Snowflake CoC van IO afdrukken met versamark en embossen heeft me aardig wat pogingen gekost. Daarna heb ik de sneeuwvlokken kleur gegeven met TomBow markers. De Waterlily Mandela van CB past er mooi op en daarna heb ik er sterren onder gehangen.
Deze kaart doet mee aan:
Deze kaart is begin december al op de post gegaan. Ik heb nog een geslaagde achtergrond liggen, dus misschien maak ik er nog wel eentje.
We hebben gisteren alle kerstspullen weer opgeruimd. Pfff best moe van, maar morgenochtend komt de hulp en dat is alles weer heerlijk schoon.
Groetjes Marja

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Een mooi kaartje met mooie kleuren heb je gebruikt. Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou je hebt wel eer van je werk Marja, wat een mooie kerstkaart. Zowel de kleuren, de stempels op de achtergrond als het ornament combineren super. Héél mooi. Gezellig je te zien bij 52 WTC en natuurlijk ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Mooie kaart, Marja. Wat een prachtige achtergrond! Veel doen maakt de kampioen zullen we maar zeggen :-)
De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je deelname aan 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Kaartenkraam zei

Wow die achtergrond vind ik echt helemaal super. Heel fijntjes en mooie kleuren en de mandala en sterren passen er perfect bij. Echt prachtig!
Ik ben ook bezig de kerstspullen op te ruimen omdat maandag de hulp komt, maar ik moet alles alleen doen, telkens die trap op en af, maar ik heb nog een paar dagen ;-).

groetjes van Ank

Anita van Deur zei

Wauw veel werk en vele poginngen je doorzettingsvermogenis het waard geweest, is het een schitterende kaart geworden! Alle goeds voor 2024

Henriët zei

Wat goed dat je hebt doorgezet na de mislukte pogingen want ik vind het een schitterende kaart!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Oh wat een prachtige kaart! Veel werk en moeite voor gedaan en met een top resultaat! Super mooi.
Hier gaat de boom morgen weer de kamer uit. Veel andere kerstversiering heb ik niet, dus zo gepiept hier. In de vensterbank staat hier een grote vaas met takken met lichtjes erin en die staat het hele jaar. Geen dennentakken hoor, gewoon kale van een kronkelwilg. Ik vind dat zo gezellig staan

Nancy Soetaert zei

prachtig stempelwerk, een heel mooie kerstkaart!
Groetjes
Nancy 52WTC

Linda W. (ScrappinBari) zei

What a gorgeous background, Marja - perfect for your mandala & stars!! Thanks for sharing at Christmas Kickstart!! Linda the Elf

Bernadet zei

Prachtig hoe je de achtergrond gemaakt hebt Marja!

Dotty Jo zei

Your card is gorgeous, Marja! Thanks for playing along with Linda and me at Christmas Kickstart Challenge, Jo x

Femmy zei

Schitterende kaart Marja, groetjes Femmy

Bernadet zei

Prachtige kaart Marja! Gave achtergrond ook, super dat je toch doorgezet hebt,

Deanne Saunders zei

Gorgeous card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR 'ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper