Pagina's

donderdag 28 december 2023

Kerstbloemen

December is echt voorbij gevlogen, dus nog gauw even een blogpost, want ik heb niet echt stil gezeten.
Deze kaarten heb ik gemaakt n.a.v. een workshop met Magenta stempels, die Helma voor ons heeft besteld.
Deze kaart is in een pakje onderweg naar onze dochter en schoonzoon in Chili. Hij is helaas nog niet aangekomen ook al hebben we het eind november al verstuurd. De app zegt dat het nu bij de douane staat, daarna gaat het vaak heel snel. Ik hoop dat het deze week nog gaat lukken.
Deze kaart bewaar ik nog even voor de verzameling voor volgend jaar. Het eerste begin is er dus weer.
Deze kaart doet mee aan 52 weeks to Christmas week 52
Fijne jaarwisseling voor iedereen.
Groetjes Marja

8 opmerkingen:

Trijntje zei

Leuke vrolijke kerstkaarten met de leuke bloemen alvast de beste wensen voor 2024. Groeten Trijntje

Marijke zei

Wat een prachtige kaartjes! Zo mooi die bloemen en leuk die stempels erbij! Heel mooi gedaan! Gezellig dat je weer meedoet met 52 WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Prachtige kaarten, Marja! Heel mooi met die bloemige blikvanger. En wat kan post er soms lang over doen en ook wel eens verrassend kort naar zo ver weg...
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC! Fijne jaarwisseling en tot blogs in 2024!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Oh jammer dat het pakketje nog niet is aangekomen bij je dochter..Hopelijk gaat het dit jaar nog lukken. Wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, mooi die bloem. Fijne jaarwisseling. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

Anita van Deur zei

Schitterende kleurrijke kaarten.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat mooi met de kleurrijke bloemen in contrast met de zwart-wit stempels Marja. Jammer dat je pakje nog bij de douane staat, nou ja als het uiteindelijk maar aankomt.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

GerJanne zei

Wat leuk en mooi deze kaarten Marja!
Jammer is dat he, als de post er heel lang over doet, of gewoon niet overkomt. Een blogdin heeft mijn kaart nog steeds niet ontvangen. Nou, ik ben bang dat die niet meer komt...ik duim voor je mee da je pakje met kaart nu snel in Chili wordt bezorgd!

Scraptastisch zei

Het hele jaar is snel omgevlogen vind ik. Het is een hele mooie kaart geworden voor je dochter en schoonzoon, is toch niet normaal dat de bezorging zo lang moet duren naar Chili, hopen dat het nog lukt Marja. Jij hebt al een begin voor volgend jaar met kaart nr.2 ze zijn echt prachtig!
Een fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2024!
xx Gerie