Pagina's

zaterdag 2 september 2023

Mini stempeltjes van Card IO

 Ik heb wel wat mini stempeltje, maar doe er niet zo vaak iets mee. Ik was dus heel benieuwd wat Miranda ons met de stempeltjes van Card IO ging laten zien. De voorbeelden waren weer prachtig. 
Deze kaart doet mee aan:
Creative Fingers Challenge #260
Creatalicious Challenge #266 Anything Goes
Polkadoodles WK 35 Anything Goes
A Place to Start Anything Goes - Leaves
Eerst maar eens geoefend op de zonnebloem kaart. De bloemetjes van Card IO zijn gestempeld met Versa Color en versa Magic .Het was heel rustgevend om te doen en dat kun ik wel gebruiken. Soms komt er toch veel op me af en ik merk dat de gebeurtenissen met mijn man nu pas zijn tol gaan eisen.
Ik heb ook nog even lekker verder gestempeld aan de dame met de hoed. Deze dame is gemaakt met een stencil van StencilGirl. Helma heeft er aardig wat van in haar webshop Stampingcorner. Hierbij heb ik geen stempel van een grote bloem, maar bloemen van ECD gebruikt.
Toen Anoek weer naar Chili vertrok zijn er een aantal van deze kaarten met haar mee in de koffer gegaan. Die later ik later nog zien. Ze is samen met een aantal collega's fan van mij kaarten. Toch heel leuk. We zijn daarna alle was gaan doen van de vakantie op Creta, 
Ook die van Jesper en Oumnia die ivm het overlijden van haar vader in Oued Zem - Marokko waren. We hadden nog een geplande vakantie naar Kefalonia staan en zouden vrijdag nacht vertrekken. Het was natuurlijk wel even schakelen toen ze na 5 dagen weer terug waren en de dag erna weer moesten vertrekken. Mira was heel eenkennig geweest in Oued Zem, maar dat is misschien niet zo gek met zoveel nieuwe mensen om haar heen.
Ondanks de lastige start hebben we ontzettend genoten van onze vakantie. Het was gelukkig nog niet zo heet en we hadden een heel fijn appartement met een prachtig uitzicht over zee. Wat zijn die Grieken toch een ontzettend lieve en hulpvaardige mensen. Zo fijn.
Geweldig eten en leuke plekjes gezien. Argostoli is een hele leuke plaats.
Daarna thuis weer bijkomen van alle avonturen. Nu snappen jullie waarom het zo stil bleef op mijn blog. Gewoon geen tijd voor gehad, maar dat was natuurlijk ook een luxe probleem. De maand september beloofd ook een druk maand te worden. Dat ga ik nog wel vertellen.
Groetjes Marja

4 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh mooi zoals je met die kleine stempels aan de slag bent gegaan en fijn dat je op deze manier lekker tot rust kon komen Marja. Vakantie is wel fijn maar kan soms ook veel prikkels geven en vooral als je dan ook nog verdrietig nieuws te horen krijgt. Die onderste foto is zo vertederend, wat een schatje ( dat wilde ik toch even zeggen hihi)
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Supermooie kaartjes Marja.
Maar ik blijf wel fan van je kaartjes die je 'vroeger' maakte hihi.
En wat is je kleindochter toch een schatje!!
En jullie ook heel veel sterkte met het overlijden van je schoondochters vader.

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat prachtig zeg! Ik heb eens goed gekeken en mooi effect heeft het die kleine stempeltjes.
Ik kan me wel indenken dat het rustgevend is. Soms komt het verwerken van iets ingrijpends veel later dan je verwacht. Dat heb ik in mijn omgeving gezien en heb ook wel eens zelf ervaren. Sterkte ermee.
De foto's zijn zo leuk. Ik houd er zo van iets meer te weten van iemand die ik volg. En wat een enig kleinkind!! Dat is zo genieten, he?

Femmy zei

Prachtige kaarten Marja en begrijpelijk dat je moet bijkomen van alles wat er gebeurd is. leuke foto's ook van je gezinnetje en wat een prachtige foto is de laatste. Groetjes Femmy