Pagina's

woensdag 3 mei 2023

Never Give Up

 Met behulp van een stencil, Wow Poppin embossing, Distress Ink en deze bloemenset, heb ik deze kaarten gemaakt. Een aantal zijn er al aangekomen bij mijn knutselvriendinnen als bedankje voor alle kaarten en aandacht de afgelopen maanden.
Alle materialen kun je HIER alle materialen vinden.
Ik heb de bloemen geëmbost op wit en grijs vellum met een zilverglans er overheen. Ooit gekocht op de stempelbeurs.
Deze kaart doet mee aan:
The Creatieve Crafters Challege #63 Anything Goes
LTCCB Challenge #74 Anything Goes
Morgan Art Challenge Blog Challenge #5 Anything Goes
Ik doe niet mee om iets te winnen, maar omdat ik het leuk vind om deze kaarten te laten zien. Met dank aan Miranda Degenaars voor de geweldige FacebookLive Stencilling van 28 maart
We hebben een fantastische koningsdag gehad, samen met onze zoon, schoondochter en Mira ons kleinkind. We hebben de avond ervoor bij ze geslapen, omdat ze vlakbij de Maashaven wonen. We gingen op tijd op pad om een mooi plekje te bemachtigen en dat lukte. Het was ook nog eens heerlijk weer. Wat hebben we genoten. 
Helaas ben ik de afgelopen week twee keer in het oogziekenhuis in Rotterdam geweest. Ik zag een zwarte stip en daarna sliertjes. Natuurlijk in het weekend, maar na een telefoontje met de HAP mocht ik langs komen in het oogziekenhuis. Natuurlijk lekker veel verdoving in mijn ogen en daarna het onderzoek. Pufff toch altijd vervelend al dat licht in je ogen. In mijn rechteroog is er dus sprake van loslating van achterste glasvochtloslating. Gelukkig zit mijn netvlies gelukkig nog vast. De sliertjes die ik zie aan de zijkant kunnen geen kwaad, maar het kan weken duren voor ze weggaan grrr. Omdat mijn rechteroog wazig ging zien, ben ik nog een keer terug geweest. Alles zag er gelukkig nog rustig uit. Half mei heb ik een afspraak met mijn eigen oogarts. Fijn om dan weer even een controle te hebben. Ik moet nu af en toe even mijn ogen rust geven en wat meer mijn zonnebril op. Verder is het gelukkig wel te doen. 
Ondertussen genieten we lekker van het zonnige weer en lopen mijn plantjes op het balkon mooi uit.
Groetjes Marja

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ach Marja toch wat naar met je ogen, brengt zoveel spanning en zorgen met zich mee, heel veel sterkte. Je kaarten zijn schitterend echt heel knap gemaakt.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een prachtige kaarten Marja. Mooie kleuren en die mooie vellum bloemen komen heel chique uit tegen de achtergronden. Ze lijken wel van kant gemaakt. Fijn dat jullie zo genoten hebben en het weer was ook koningsgezind die dag.
Lieve groetjes Miranda

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ps, vergeet ik nog wat je vertelde over je ogen. Zoals je misschien weet had ik er twee weken geleden last van ennwaren ze bang voor loslaten van het netvlies. Doe maar voorzichtig en op tijd rust nemen inderdaad. Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

Bernadet zei

Supermooie kaartjes Marja.
Lekker fleurig ook. Die bloemen zijn ook fantastisch!
Ik had dat vorig jaar ook, wat jij beschrijft met je ogen. Meteen de huisarts gebeld en afspraak later op de morgen. Belt de assistente me terug met de mededeling dat ik meteen moest komen, van daaruit meteen naar de oogarts in het ziekenhuis. Ook bij mij zat het netvlies gelukkig nog vast. En die sliertjes, heb er nog wel wat last van, maar gelukkig valt het al met al wel mee.
Hopelijk is dat bij jou ook het geval.

Melanie Hungerford zei

Love the bright colors and those flowers are gorgeous! Thanks for sharing with us at Krafty Chicks.

GerJanne zei

Hoi Marja,
de kaarten zijn stuk voor stuk prachtig. Die bloemen heb je zo geweldig mooi gemaakt! Lief dat je deze kaarten voor je vriendinnen maakte.
Leuk de foto's te zien van Koningsdag. Jullie hebben genoten, dat zie ik wel.
Wel naar van je ogen! Je was er snel bij, zo te lezen.
En je balkon ziet er mooi uit. Altijd gezellig zo'n verhaal te lezen!

Elly zei

Wat prachtig zeg wat je gemaakt heb!! En ik hoor dat best veel om me heen van dat loslaten van het netvlies, jee wat akelig. En koningsdag lekker gevierd.
Groetjes Elly

Marjan zei

Een heel mooie en kleurrijke serie, prachtig gemaakt en je blogdinnen boffen ermee!
Vervelend dat oogonderzoek, maar gelukkig valt het mee. Die sliertjes (mouches volantes) volgens mijn opticien heb ik ook, soms heel erg aanwezig, erg vervelend! Je went eraan, maar inderdaad kan het heel lang uren voor ze weer verschuiven.

Ilonka zei

A gorgeous card, thanks for sharing it with us at Morgan's ArtWorld Challenge Blog.
Hugs Ilonka DT

Ines zei

Super:)Thanks for playing with us at The Creative Crafters:)Ines DT
http://inka-mojmalyswiat.blogspot.com/
https://creativecrafterschallenge.blogspot.com/

Femmy zei

Wauw wat een prachtige kaartjes, ik kreeg geen melding te zien dat je iets had geplaatst, dus late reactie. Groetjes Femmy

Helen zei

Stunning cards, Marja!! So eye-catching in their designs! I do hope your eyes heal without any more problems. Take care. Thanks so much for sharing with us at Love to Craft Challenge! Enjoy your day!! :)