Pagina's

woensdag 31 mei 2023

Egels en slakjes

Pff wat vliegt de tijd. Het is echt niet zo dat ik geen kaarten maak. Alleen het bijwerken van mijn blog schiet er dan toch vaak bij in. Gelukkig heb ik nu even tijd om deze kaarten te plaatsten.
Het was weer zo ontzettend leuk om met de Lavinia stempels te spelen. Marianne Reijersberg laat vaak in de FBgroep van Hobbycompleet de Duif leuke voorbeelden zien. In een FB live geeft ze dan uitleg. Die uitleg kijk ik later terug op Youtube. Zo kan ik op mijn gemak de kaarten maken.
Deze heet Love Story. Ik doe soms wat dingen een beetje anders, maar dat vind ik juist leuk.
Deze met de slakjes heet Together. Hier en daar een ander stempeltje gebruikt en ook geleerd hoe je de slakken in verschillende kleuren stempelt. Zo blij met deze kaarten.
Nu het wat beter weer is fietsen we wat vaker buiten en gaan we op pad om te wandelen. We zijn ook nog naar het concert van Krezip geweest in de Maassilo. Echt zo gaaf en zo behulpzaam voor mijn man, die een klapstoel aangeboden kreeg, omdat de hele tijd staan natuurlijk niet lukt. We hebben veel met de hele zaal meegezongen. 
Daarna bij de kinderen blijven slapen. Zij wonen vlakbij de Maassilo. Zo handig. Toen was het natuurlijk Oumnia haar eerste Moederdag en hebben we haar leuke kadootjes gegeven. Ik ben natuurlijk ook verwend. 's Middags zijn we fijn met elkaar wezen lunchen. 
Mira vindt in het gras zitten zo leuk.  Gras eet ze niet op, maar madeliefjes lijken haar wel lekker. 
Groetjes Marja

7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

2 schitterende kaarten je hebt het zo mooi gestempeld. Een lieflijk geheel Marja.

Elly zei

Wat een prachtige kaarten! Ja blog bijhouden kost veel tijd en ook bij iedereen langsgaan.
Fijn dat jullie zo genoten hebben en kijk daar hoe lief..bij ons vonden ze vroeger op het gras zo akelig.
Groetjes Elly

Miranda Slagboom-de Groot zei

Wat een mooie kaartjes.
Groetjes Miranda

GerJanne zei

Ha Marja, ja de tijd gaat snel, alweer 1 juni. Wat zijn je kaarten prachtig. Mooi gebruik van de cirkels.
En wat fijn dat er een klapstoeltje geregeld kon worden voor je man. Heel attent! Gaat het verder ook de goede kant op?

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie gestempelde kaarten Marja, hele leuke uitwerking in verschillende kleuren. Het zijn lieve tafereeltjes geworden en de foto van Mira is ook zo lief, de aandacht voor de bloemetjes, schattig.
Lekker genieten hoor.
Lieve groetjes Miranda

Femmy zei

Leuke kaarten Marja en super dat je bij Krezip kon zijn. Groetjes Femmy

Marjan zei

Wat gek, deze heb ik helemaal gemist! Maar ik weet alweer waarom, wij waren toen op vakantie. Je maakte mooie kaartjes met de leuke stempels en wat een schattige tafereeltjes zijn het. Weer iets heel anders, daar hou ik ook wel van.
Lief die foto van je kleinkindje!