Pagina's

vrijdag 25 maart 2022

Joseph Goat Vlinders 2

Ik kwam tot de ontdekking dat ik deze kaarten nog niet had laten zien. Ze zijn gemaakt met de Joseph Coat techniek. Ik heb eerst de achtergronden gemaakt met verschillende kleuren distress ink en daarna gestempeld met versamark met dichte vlinderstempel.
Bestrooien met clear embossingpoeder en het geheel verhitten tot de poeder smelt en glimt. Dan poesten met een donkere distress kleur, zoals je hieronder ziet.
Deze kaart doet mee aan:
Pammie's Inky Pinkies   Anything Goes
Crafty Catz Challenge #588 Anything Goes

De twee vlinders die erop zijn bevestigd zijn van Indigo blu. In de workshop leer je hoe je een mooi kleurverloop maakt op de vlinders. Zo handig dat je het later nog eens terug kan kijken. Over de tweede heb ik een groot bloemen stencil heen gelegd en daar met een foamrolletje versamark op aangebracht.
Ik heb wat vlinderstansen opgezocht en die een kleurtje gegeven. Voor de stevigheid heb ik ze geëmbost met Ultra Thick embossing poeder.
Deze kaart doet mee aan:
HLS Stencil   Anything Goes use an Stencil
Daisy Chain Challenge  # 61 Use Dies
Addicted to Stamps and More - Die cuts or stencils

De leuke ronde vlinderstempel is van Wimpsy Stamps. Vorige week heb ik deze techniek nog een keertje geprobeerd omdat ik hem zo leuk vind. Die komen er ook nog aan dus. Ondertussen genieten we nog even van het lekkere weer.
Groetjes Marja

11 opmerkingen:

Femmy zei

Prachtige vrolijke kaarten Marja, groetjes Femmy

Lia zei

Wat mooi! De felle kleuren spatten van het scherm af!
Lia xx

Sue zei

Gorgeous card thanks for joining us at Crafty Catz hugs Sue x

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oja, die techniek ken ik ook, gaaf effect en jouw onderlaag heeft hele mooie kleuren Marja. Die prachtige vlinders maken het helemaal af. Mooie kaarten hoor.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Wow die zijn schitterend.
Groetjes Elly

GerJanne zei

Oh wat supermooi is dit. Ik heb inderdaad wel van de techniek gehoord. Lang geleden. Leuk dat ik het hier bij jou weer zie.

Marjan zei

Ik ken de techniek wel maar nog nooit gebruikt, het is wel echt iets voor jou, vind ik! Twee supermooie kaarten heb je ermee gemaakt, de kleuren spatten van mijn scherm! Fijn weekend!

Bernadet zei

Wat een mooi, vrolijk kaartje Marja!
Super zo met die grote vlinders!

Pam Tiedtke, or Pammie Lou zei

What a stunning creation! It's beautiful! We are very happy you shared it with us at PIP Challenges!
Hugs

Susan Renshaw zei

Wow - love the colours!
Thanks for sharing with Happy Little Stampers!

Susan Renshaw zei

Thanks for also sharing with Addicted to Stamps and More!