Pagina's

zaterdag 19 maart 2022

Fine Line Florals and Kolibri

Deze bloem heb je vast al ontdekt op de vorige post van Fine line Florals. Ook nu heb ik het idee van Heather Telford gebruikt en er mijn eigen draai aan gegeven met de vogeltjes. Voor de bloemen heb ik dezelfde techniek met distress ink en de StampMagic gebruikt.

Deze kolibries zijn net zoals de Fine line Florals van Concord&9th en heet Eclectic Garden dies.
Het is wel even puzzelen om de kolibrie in elkaar te zetten, maar er staat een goede handleiding online op de site.
Deze kaart doet mee aan: 
Word Art Wednesday Weeks #535-536 Anything Goes
Addicted to Stamps and More Challenge #425 Die Cuts and/or Stencils
QKR Stampede  Challenge #440 Anything Goes
Crafty Rocket Challenge #b90 Use an Animal
Ik had eerst voor een witte ondergrond gekozen, maar dat was geen goed idee. Op het zwarte papier komen de vogeltjes beter tot hun recht.
Voor de blaadjes heb ik verschillende merken clearstamps gebruikt. Een bannertje met tekst voeg ik later wel toe, als ik weet aan wie ik de kaart ga sturen. Mijn verzameling kaarten is weer aardig aangevuld. Zo fijn.
Groetjes Marja

9 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele mooie kaarten hebnje gemaakt met deze techniek Marja. Ik vind het mooi dat de bloemen uit de losse pols geschilderd lijken te zijn. Mooi dat dat met een stempel, inkt en water te bereiken is. Die kolibries zijn een mooi formaat erbij en je hebt ze in mooie kleuren opgebouwd vind ik. Dank je voor de link, altijd leuk om te kijken.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat een prachtige kaarten zijn dit . Mooie bloemen .De kolibries zijn leuke accenten. Groeten Trijntje

jackelien zei

Hoi
Wat prachtig gemaakt.
Groetjes Jackelien

Chrissy zei

WOW, so beautiful, I need those birds dies..lol..and that background is gorgeous..
Thank you so much for joining in with our challenge at Little Red Wagon, hope you will play again..
Luv CHRISSYxx

GerJanne zei

Wat een schitterende kaartjes heb je gemaakt. En dat stansje is zo gaaf van die kolibri! Prachtig en fijntjes.

Chrissy zei

And now I have been over to Concord and 9th and bought this die set..thank you..it is just stunning and I love putting all the little bits together, just gives me so much pleasure..

Luv CHRISSYxx

Elly zei

Heel mooi deze kaart.
Groetjes Elly

baileyrosy.com zei

Such a beautiful card and I love the technique. The hummingbird is just gorgeous and I want that die set !!!

Marie

Etty de Graaf zei

Prachtig Marja