Pagina's

woensdag 9 maart 2022

Fine line florals

 Het is alweer bijna twee maanden geleden dat ik iets geplaatst heb, maar daar was een goede reden voor. We wisten al ruim een jaar dat onze dochter Anoek en Angel op 15 februari 2022 zouden gaan trouwen op een locatie in Puerto Rico. Natuurlijk wilden we daarbij zijn, maar met alle Corona gedoe was dat nog niet zo eenvoudig. Een aantal gasten waren niet instaat om naar de VS te komen, omdat de aanvraag van het visum niet wilde lukken. Ze hebben toen besloten om van het burgerlijk huwelijk in Chili ook iets feestelijks te maken. 
Gelukkig waren we instaat om bij alle twee de feestelijkheden aanwezig te zijn. Wat hebben we genoten en wat was het heerlijk om erbij te mogen zijn, maar ook aardig wat spanning gehad of elke keer de PCR testen wel negatief zouden zijn om weer verder te kunnen reizen. We hebben ruim vier weken van stralend zomers weer mogen genieten. 
Het was dus wel even schrikken toen we op 21 februari in Nederland aankwamen met storm en regen brrr. Inmiddels hebben we de jetlag achter de rug en genieten we van de voorjaarzon in Nederland. Natuurlijk ben ik ook mijn knutselkamer ingedoken en heb de tutorial van Heather Telford uit 2019 opgezocht. De stempels Fine Line Florals van Concord&9th had ik toen al via Doeading aangeschaft, maar ze waren natuurlijk nog niet gebruikt. Daar was het nu tijd voor. Op haar site kun je het filmpje van de techniek vinden. Het was even zoeken naar het nat sprayen van de stempel met niet al te veel water, maar ook niet te weinig. Uiteindelijk heb ik met verschillende kleuren distress ink aardig wat afdrukken gemaakt.
De hartjes van de bloemen heb ik bewerkt met WOW embossingpoeders.
Deze kaarten doen mee aan:
Krafty Chicks  Stamp Act
Scrapping 4fun    Something Watercolored
Allsort    Anything Goes
Pattie's Creation    Anything Goes
Nachteulen   Lieblingsfarbe /Rosa/Pink

Deze HELLO stans is van MFT. Ik heb nog wat gespetterd met wit en een goudkleurige verf. Ook heb ik met een witte gelpen nog wat witte accenten aangebracht. Allemaal tips en trucs uit de workshops van Miranda Degenaars.

De groene blaadjes ertussen heb ik gestempeld met clearstamps van Clearly Besotted. 
En dan heb ik ook nog twee hele andere kleuren uitgeprobeerd, maar ik vind deze toch wat minder, ook al zijn ze wel heel vrolijk. Ik heb nu de smaak weer te pakken, dus er volgen vast nog meer creaties binnenkort.
Groetjes Marja

12 opmerkingen:

theras kartenblog zei

The cards are so beautiful. I love the colours and the layout.
Thanks for sharing at Nachteulen.
Good luck and all the best!
Ilse (thera)

Ink Outside The Box With Diane zei

Spectacular cards! And great technique: watercolour look without actually water colouring! So happy you played along with Krafty Chicks Challenge this week.
Diane - DT

Pauline C zei

Fabulous technique has created a stunning set of cards. Also beautiful photos of your daughter's wedding day. Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge this week, and for joining in with my Distress option.
Pauline x

Dena J zei

Stunning florals and I LOVE that watercolor stamping technique!! What a wonderful time- so happy you were able to share in all the wedding celebrations. Thank you for joining the Allsorts Challenge. -Dena J, DT

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met de bruiloft van je dochter Marja. Mooie foto's van een zonovergoten dag, mooie herinneringen. Fijn dat het gelukkig allemaal goed gegaan is met reizen, kan me de spanning wel voorstellen. Je kaarten vind ik PRACHTIG in hoofdletters. Mooie kleuren, mooie stempels, mooie afwerking. Kunstwerkjes stuk voor stuk. Gezellig je hier weer te zien.
Lieve groetjes Miranda

Mervi zei

Fabulous cards.
Thank you for sharing at Allsorts;-))m

brenda zei

Your Daughters wedding looks like it was set in a lovely location. And your cards are very pretty and colourful, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

B x

Linby zei

These are all amazing, I can't pick a favourite. Your Daughter's wedding looks beautiful as does she.
Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.

GerJanne zei

Had ik deze dus gemist! Gefeliciteerd met je dochter en schoonzoon. Wat een feest met dat stralende weer en dito bruidspaar.
Je kaarten zijn ook top!

Femmy zei

Gefeliciteerd Marja en wat een prachtige kaarten heb je gemaakt,
groetjes Femmy

Pattie G zei

What a pretty card! It goes perfectly with our theme for this month “Anything Goes”. I love your coloring too. Thanks for joining us at Pattie’s Creations Design Challenge.
Pattie
Artist & Owner

Bernadet zei

Oooh wowww Marja, wat een supermooie plaats om te trouwen!!
Nog proficiat! En zeker spannend, met al die corona testen. Wat zullen jullie opgelucht en superblij zijn geweest dat je erbij kon zijn. Zou toch verschrikkelijk zijn als je niet op de bruiloft van je eigen dochter kan zijn hè.
Je kaartjes zijn ook weer helemaal top!
Jij bent helemaal in de mixed media stijl voortaan;) Ergens jammer (voor mij dan hè hihi) ik vind het altijd een genot om jouw stempelkaartjes te bewonderen;)