Pagina's

donderdag 13 januari 2022

Slimline Kerst Noorderlicht

Voor deze en de kaarten in de vorige blogpost stans ik steeds met de stansen van Carlijn Design drie slimline kaarten. Ze verschillen net iets van maat en ik kan er bijpassende randen bij gebruiken. Het noorderlicht effect heb ik gemaakt op verschillende manieren met Distress Oxide en de blending brushes. Ik zet daarbij de workshop Christmas Inspirations van Miranda Degenaars klaar en volg de verschillende stappen. Ze legt het zo fijn uit.
Als de achtergronden goed droog zijn, ga ik stempelen met de Tree Line Hillside stempels van IO. Met de derde Step by Step bomenstempel van CraftEmotions geef ik met witte inkt nog een sneeuw effect op de bomen. 
Deze kaart doet mee aan:
Knutsels en Kadootjes Iets met een D (Dennenbomen)
Voor de huisjeskaart heb ik de AlpineVillage set van Catherine Pooler gebruikt en er met een gelpen glimmende accenten in verwerkt. Dat zie je op de foto natuurlijk niet zo goed helaas.
Deze kaart doet mee aan:
Op de andere twee kaarten heb ik met goud gespetterd. 
Natuurlijk moesten er ook hier en daar wat sterren op. Wat heb ik weer genoten van het maken van deze kaarten en de nieuwe technieken. Binnenkort komt Miranda Degenaars met een nieuw overzicht van haar workshops in 2022, dus houdt haar blog of facebook in de gaten. 
Vandaag bestaat trouwens de winkel van Marlous van Doeading 15 jaar. Dat wordt gevierd met allerlei leuke acties en filmpjes op facebook. Mocht je dat leuk vinden ga dan zeker even kijken.
Het is hier al dagen mistig en koud Echt niks aan. Ik hoop dat binnenkort het zonnetje weer komt.
Groetjes Marja

27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schitterende kaartjes mooie kleuren!

Marjolein zei

Wauw, deze zijn ook prachtig! Mooie tafereeltjes en gave kleuren gebruikt. Groetjes Marjolein

Margreet zei

Prachtige stempelkaarten met het noorderlicht!
xxx Margreet

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een leuke serie kaartjes heb je gemaakt Marja. Wat fijn dat je zo online uitleg kan volgen en dat er dan weer iets mooi tevoorschijn komt..zo maak je toch steeds weer iets anders. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. groetjes Ingrid.

Trijntje zei

Wat een mooie kaarten met de schitterende achtergronden. Supermooi gemaakt. Leuke stempels heb je gebruikt.Groeten Trijntje

Ingrid's Scrapfrutsels zei

En ook nog bedankt voor het mee doen bij K&K. Groetjes Ingrid.

Annemarie en Merit zei

Wat een geweldig mooie kaartjes.
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Jantine zei

Prachtige kaarten, Marja. Het noorderlicht staat nog hoog op mijn wishlist om eens te beleven.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Bernadet zei

Wat ziet dit er supermooi uit Marja!

jackelien zei

Prachtige serie kaarten.
Groetjes Jackelien

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh wauw wat een mooie kaarten heb je met het "noorderlicht" gemaakt Marja. Mooi die kleuren en bij die eerste de weerspiegeling in het water. Die huisjes zijn grappig en jammer dat we de kleine details op foto niet goed kunnen laten zien hè. In het echt zijn deze kaarten zeker zo mooi wed ik. Hier ook grijs, mistig en kil. Doe mij dan maar helder vriesweer met een zonnetje hoor.
Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Diane zei

Wow, stunning scenes you have created! Thank you for joining our challenge at Four Seasons!
Diane FS DT
{Nellies Nest}
{Four Seasons}

Darlene zei

OMG ... these are all just beautiful! Awesome job on the background inking!! Thanks so much for joining in the fun at our Four Seasons Challenge! Good Luck and we hope you’ll come back again soon.

Darlene
FOUR SEASONS CHALLENGE
DAR’S CRAFTY CREATIONS

Debby Kuster zei

Oooooo wow die is erg mooi. Super gaaf

Heather zei

Gorgeous, Marja - love this cozy village scene! And what great colors - totally invokes a quiet winter night! Thanks so much for playing at Sparkles!

Colien zei

Mooie serie, prachtige kleuren!
grtz Colien [52WTC]
ps De middelste zou mee kunnen doen met onze challenge op het 4 Season blog...

Femmy zei

Super zijn je kaarten prachtig dat noorderlicht.
Groetjes Femmy

Monique zei

Oh, wat vind ik dit een gaaf trio! Ik liet ze aan mijn man zien. Die ging voor nummer 2. Ik vind ze alledrie mooi maar de laatste springt er voor mij uit. Supermooi gedaan!!
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Gina zei

Wauw ! Drie prachtige kerstkaarten met inkt bewerkt en met het mooie stempelwerk ! Groetjes, Gina

Lisa J zei

These are all fabulous. Great scenes you have created. Thanks for sharing with us at Daisy Chain Challenges this month Lisa DT

Elly zei

Prachtig gemaakt, kwam toevallig hier terecht en ben gelijk volger geworden.
Groetjes Elly

Chana Malkah zei

These are three absolutely gorgeous creations! Thanks so much for sharing with us at 613 Avenue Create!
Hugz,
Chana Malkah, Owner

Bernadet zei

Ooooh geweldig Marja!
ze lichten zo mooi op!

Cazro zei

Wow! I just adore your winter slimline scenes. Fabulous work, amazing how different they look by using different colours. Thanks for sharing with us at Sparkles Christmas Challenges. We apreciate you took the time to join us. Hugs. Caz. DT.

Vivi Casale zei

fabulous!
Thanks for playing with us at 613 Avenue Create!
xx
Vivi

Nelly zei

Superleuke kaart met de huisjes erop.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4 - Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly

Marjan zei

Deze heb ik natuurlijk helemaal niet gezien, ik was net de dag ervoor op vakantie gegaan :) Maar ik zag je leuke opmerking op mijn blog en dacht... ga eens bij Marja neuzen.
Wat zijn ze mooi! Twee sprookjesachtige kaarten vind ik het ook.