Pagina's

dinsdag 29 juni 2021

Spelen met de Gelli Plate 2

 Met de blauwe Gelli Plate afdrukken heb ik deze mannenkaart gemaakt. De gezichten zijn ook weer gemaakt met de transfer techniek
Hier heb ik lekker stoere stempels gebruikt zoals de schoenen van Art Journey en klokken en radartjes van Katzelkraft.
Opgevouwen kan hij weer in een envelop en red ik het net met twee postzegels erop.
De eerste transfer zagen jullie al in de vorige blogpost. Nu met nummer twee aan de slag.
Ik vond deze een nogal dromerige uitstraling hebben. Op zoek dus naar stempels en teksten die erbij passen.
Deze kaart doet mee aan:
Crafting Happiness Chan# 102 Aynthing Goes
Sisterhood of Crafters       Anything Goes
Crafty Catz  #557  Anything Goes
Op dit paneel heb ik de mask techniek gebruikt die Miranda Degenaars in de workshop heeft laten zien. Dit mask/stencil is van Magenta. Zo leuk om te doen en gaaf dat je de ondergrond erdoorheen ziet. Een droomvanger hoort daar natuurlijk ook bij.
Deze kaart heb ik gestuurd naar een vriendin, die wel een steuntje in de rug kon gebruiken.
Ze was er erg blij mee. Binnenkort komt er nog een laatste Gelli Plate post en dan is het weer even klaar, maar ik ga dit zeker vaker doen.
Het weer is helaasbnu wel erg vochtig en bewolkt. 
Van mij mag de zon wel weer tevoorschijn komen.
Groetjes Marja

6 opmerkingen:

GerJanne zei

Oh.... jij hebt het helemaal onder de knie. Wat gaaf! Als ik dit zie, bedenk ik me dat ik toch maar een jellyplate aan moet schaffen...Die transfer techniek is heel mooi!

Marjan zei

Wow, super zeg! Je hebt echt twee geweldige creaties gemaakt met deze technieken! Ik heb je filmpjes opgeslagen om nog eens te gebruiken. Ik ga er bij jou vast nog wel meer mee zien!

Aunty Sue zei

Fab card thanks for sharing at crafty Catz this week and good luck in the draw

Darlene zei

WOW These are just awesome! Thanks so much for joining in the fun at our Sisterhood of Crafters challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

Darlene
SISTERHOOD OF CRAFTERS
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Please stop in for a visit!

Janis Lewis zei

This is darling. Thanks for sharing at Crafting Happiness Challenges.
Janis, Owner & Design Team

Birgit zei

What lovely cards! Your entry for our challenge is beautiful. Thanks for linking up with us at The Sisterhood of Crafters. Best of luck to you!