Pagina's

woensdag 23 juni 2021

Florals met Distress Oxide en Inkt

 Dit pakket van Anita lag al sinds januari op mij te wachten. Het werd dus tijd om ze nu eens te maken. Ik kon er vier kaarten met mooie bloemen mee maken. Alle bloemen zijn gestanst uit het handgeschepte papier van Papierschepperij de Weesp. Ik heb zelf ondertussen ook wat velletjes besteld.

Ik heb sommige kaartjes wat aangepast met eigen stempeltjes. Dit PB egeltje heb ik eerst op aquarel papier gestempeld en toen gekleurd met de Zig Brushes. De bloem en de bladeren zijn bewerkt met Distress inkt en oxide.
Dit kaartje is met de heerlijke aardbeitjes en de muisjes die zich te goed doen aan de aardbeien jam. Dit is echt een van mijn favoriete muisjes stempels, maar eigenlijk zijn ze allemaal schattig.
Deze kaart doet mee aan Daisy Chain Challenges #53 Cute Animals
Ook een leuk winters kaartje met een mooi label erin. Ik heb zelf het label erbij verzonnen, omdat ik de bloementoef beter uit wilde laten komen. 
En als laatste een limonade kaart met schattige muisjes. De bessen ook nog een kleurtje gegeven en toen met Ultra thick embossing enamel bewerkt, zodat ze mooi gaan glimmen. 
Blij en voldaan dat ze nu allemaal af zijn en ik ze kan versturen. Toch heel fijn nu we wat minder contact hebben in het echt. 
Tijdens onze laatste fietstocht heb ik dit mooie veldboeket geplukt. 
Zaterdag krijgt mijn man gelukkig zijn tweede vaccinatie. Na twee weken hopen we dan weer wat meer mensen te kunnen zien en ontvangen. Ik ben alleen heel benieuwd of we niet veel te snel gaan met al die versoepelingen. We wachten het af.
Groetjes Marja 


6 opmerkingen:

GerJanne zei

Dat laatste zei mijn man ook.. te snel met de versoepelingen. Ik hoor nu alweer van de Delta variant. Ik hoop zo dat het allemaal mee zal vallen..
Je kaarten zijn allemaal erg leuk! De stempeltjes zijn zo leuk. Ik heb ok zo'n sheet liggen en nog niet gebruikt. Zo gaat dat soms...Mooi dat geschepte papier! EN je veldboeket is ook super.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuke serie kaarten Marja. Vrolijke, zomerse afdrukjes en mooie bloemen heb je gemaakt. Ik ben ook benieuwd nu met de versoepeling, ik hoop niet dat iedereen massaal "los" gaat, ik blijf voorzichtig hoor.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

Wat een leuke kaartjes, zo schattig zijn deze stempels en het papier dat je hebt gebruikt is ook zo mooi!
Gezellig dat je meedoet bij Daisy Chain Challenges.

groetjes, Ellen

martina's kaartjes zei

wat een lieve kaartjes heb je gemaakt, mooi gedaan
grtjs,martina

Marjan zei

Wat een heerlijk zomerse uitstraling hebben jouw kaarten, ze zijn echt heel gaaf! Ze zijn echt tot inde puntjes afgewerkt!

Ja, die versoepelingen ik vind het ook wel zorgelijk. Zeker omdat er zoveel mensen zijn die meteen zoiets hebben... het is klaar. En dan kijken hoe ze zich aan de regels houden als ze terug zijn van vakantie...
Wij willen in september weg, hoop dat het kan.

Mooi boeket!!

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaartjes Marja!
Fijn dat je man nu ook de 2 vaccinatie heeft gehad. Wij moeten nog ruim 2 weken wachten op die 2e. Maar we kijken er erg naar uit.
Vind 't ook wel zorgelijk dat alle versoepelingen zo snel gaan, vooral met allemaal die vakantie's die eraan staan te komen. Volgens mij kan dat nooit goed gaan.