Pagina's

zondag 21 maart 2021

Zon, zee en strand

 Ook bij deze twee kaarten heb ik heerlijk met poedertjes zitten spelen. Heerlijk die online workshops en de inspiratie van Bianca Van NoortDe meeste materialen komen van Stampingcorner. Helma zorgt altijd voor super snelle leveringen. Deze keer is het Brusho en heb ik Dark Brown en Turquoise gebruikt. De grote schelp heb ik gestempeld met Versamark en bestrooid met Seafoam White embossing poeder en daarna natuurlijk verhit. Je kunt dit ook met Clear Matt Dull doen van Wow, maar de Seafoam geeft ook een heel leuk effect.

De kleinere schelpen zijn apart gestempeld en uitgeknipt. Ik heb verschillende kleuren stempelinkt gebruikt en ze met Tombow markers hier en daar wat kleur gegeven. Later heb ik het touw nog toegevoegd en een beetje kleur gegeven.
Het zeepaardje en de open schelp zijn stansen van Studio Light. Het zeepaard glanst mooi door de Distress Mica Spray. Alleen zie je dat niet op de foto. De open schelp heb ik met Gilding Wax bewerkt. 
De onderste kaart is al aangekomen bij een vriend in Engeland die gisteren 81 jaar is geworden en graag zeilt. Gelukkig zijn hij en zijn vrouw al gevaccineerd en kunnen ze weer naar de bootclub toe. Mijn kaart was er super snel. Gelukkig maar een kaart die ik naar familie in Denemarken heb gestuurd is helaas nooit aangekomen.
Gebruikte materialen:
Gelukkig wordt het van de week wat warmer en zonnige. De Magnolia in de straat hierachter staat op uitkomen. Zo mooi. 
Groetjes Marja

3 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hele gave kaarten Marja. Mooie kleuren heb je gecombineerd en die schelpen-stempels zijn tijdloos mooi.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hoi Marja,
wat heb je een mooie kaarten gemaakt in het zee thema. Goede kleuren zijn het bij elkaar, strand en zee..
En die magnolia is geweldig! Je hebt volgens mij vroege soorten, want er staan er hier veel nog niet op knappen, maar het is altijd genieten!

Marjan zei

Ik zag het op Insta of Fb, weet ik niet meer. Maar op je blog is het altijd veel mooier te bekijken, dus wip ik natuurlijk even aan! Echt heel mooi deze kaarten, mooi gebruik van de alle materialen. ik bestel ook weleens bij Stampingcorner, fijne winkel.
Mooi die Magnolia, prachtig altijd die tere tinten van de bloemen.