Pagina's

vrijdag 15 januari 2021

Sending hugs

 Bij de Dutch Card Lovers zag ik een leuke uitdaging voorbij komen. De uitdaging is om met gedeeltelijk  maskeren een vlak te maken, waarbij je een stans gebruikt. Ik heb twee van mijn spelbinders dies opgezocht en en masker gestanst. 

Ik heb eerst de achtergrond met distress oxide geblend en daarna de kaart verder aangekleed met stempeltjes van Lavinia Stamps.
Het hart met de tekst en de hartjes hebt ik gestempeld met versamark en met wit embossing poeder bewerkt. Deze kaart doet mee aan de uitdaging van Dutch Card Lovers # 338.
Ik vind ze zelf heel leuk geworden.
Gebruikte materialen:
Spelbinders Nestabilities Labels Ten en Fourteen
Concord & 9th Hartjes stempel.
MFT A2 Rectangle Frames
Lawn Fawn Sending Hugs Line Border
Lavinia Stamps Snail Set - Hive Set
Het was erg leuk om deze kaarten te maken.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Rosalien Zwackhalen zei

Ze zijn super, ook heel leuk dat je diverse laagjes gedaan hebt. ;) Bedankt voor je deelname bij de DCL.

Kaartenkraam zei

Zo zeg wat mooi gedaan! Ik vind vooral de kaart met het ovaal erg mooi met name door het iets andere kleurgebruik maar beiden zijn gaaf!

groetjes van Ank

Marjan zei

Een heel originele uitwerking of beter ... uitwerkingen! Mooi ook dat hart erin verwerkt! Twee have kaarten, Marja en fijn dat je meedoet met DCL!

Ellen zei

Mooie uitwerking van de gedeeltelijke masking Marja!
Bedankt voor je deelname aan DCL.
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Heel leuke challenge inderdaad. En jij hebt mooie kleuren gekozen. Prachtig gewoon..