Pagina's

maandag 21 september 2020

Hoera een meisje

 September is hier altijd de maand van de verjaardagen. Ook die van mezelf hihi. Dit jaar ook van de geboortes. Ik ben dus lekker bezig geweest met het maken van geboortekaartjes. Ook wel weer heel leuk om te doen. 

Het stempeltje is van LOTV en heb ik ingekleurd met potlood. In het paperpad van Hello Girl van Echopark zat een papiertje met allemaal kinderwagens. Die moest hier natuurlijk onder.
Deze kaart doet mee aan:
4 Season Challenge blog#36 - Niet eenvoudig, 2 of meer vouwen.
Aud Sentiments#260  Anything Goes
QKR Stampede#404  Anything Goes
All Fun Challenge#15 Anything Goes
Crafty Animals#42 Anything Goes
2 Crafty Critter Cazies#42 Anything Goes
De bloemetjes en blaadjes zijn van ECD en MFT. De tekst is natuurlijk van Carlijn Design.
Gebruikte materialen:
Vandaag genoten van het schitterende weer op mijn verjaardag. Het lijkt nog steeds zomer. Helaas alweer een jaartje ouder, maar we knutselen gewoon lekker verder.
Wel met een kleine handicap. Vrijdagavond ben ik bij het snijden van een ui uitgeschoten. Oeps van mijn ringvingers een klein stukje van het topje gescalpeerd grrrr. Eerst zelf verbonden, maar omdat ik bloedverdunners slik bleef het zaterdag toch wel erg hard bloeden. Toch maar naar de huisartsenpost. Daar werd ik keurig netjes geholpen. Er zit nu een sponsje met vitamine K op. Ik slik nu braaf mijn paracetamolletjes en woensdagmiddag kan ik bij de huisarts langs voor een nieuw verbandje. Gelukkig is de pijn al minder en lukt het bloggen en knutselen nog wel.
Groetjes Marja

9 opmerkingen:

Furrbster zei

This is really cute,

Thanks for playing along with us at Aud Sentiments,

Hugz Tinz

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marja, alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag, ik was zaterdag jarig en vond het mooie weer een extra cadeautje, jij niet? Wat vervelend dat je jezelf zo raak gesneden hebt, hopelijk snel weer beter.
Je kaart is een dotje met dat lieve afdrukje. Heel mooi ingekleurd en leuk dat bijpassende dessin-papier. Het wordt nu blijkbaar minder weer dus knutsel ze :)
Lieve groetjes Miranda

Karen Page zei

Oof! That injury sounds like a doozy!!! You take care! Your card is adorable... LOTV is one of my fav digi companies! The little critters peaking from the pram are adorable! Thanks for sharing this with us at 2CCC and good luck with your hand!
~Karen Page, DT for 2 Crafty Critter Crazies
Blog: MisplacedMojo.com IG: @misplacedmojo

Marjan zei

Schattige easelkaart, lief met dat mooi ingekleurde afbeeldinkje!

Ik las al over je vingertopje, au!! En bloeden ja, sowieso bloedt dat erg ook al slik je geen bloedverdunners. Ik heb jaren gelden mijn pink met een snoeischaar (ook het topje) bijna doormidden geknipt. Niet normaal! Moest gehecht worden. Sterkte ermee en hopelijk kun je snel weer alles. Zal wel even gevoelloos blijven.

Lisa Bird zei

Beautiful card and design. Thank you for joining us at Aud Sentiments Challenge Blog
Best Wishes Lisa xx
craftycard-designs.co.uk

Chandhini zei

I am so sorry to hear about the injury, hope you feel better soon.
That's a lovely easel card for a baby girl.

Bernadet zei

OOh dit is ook echt een beauty Marja.
Zulke lieve mooie kleurjes en een schat van een digi.
Ai, das minder... van je vinger zeg. Sterkte ermee!

Nelly zei

Superleuke kaart met meerdere vouwen erin.
Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

Colien zei

Wat een lief kaartje, mooi! Dankjewel voor je deelname aan onze niet eenvoudige uitdaging op het 4 Season blog.
Hopelijk zijn je vingers weer genezen? Heel (letterlijk) onhandig voor creatievelingen om iets aan je hand te hebben....
grtz Colien