Pagina's

woensdag 23 september 2020

Baby in the Air Hoera

Zoals ik al zei, er zijn baby's op komst dus nog maar een geboortekaartje. Nu in wat blauwe tinten en gezellige tekstjes.

Ik heb eerst de achtergrond geblend met distress oxide en een wolken stencil. Ik had deze luchtballon van Karen Burniston al tijden in huis en wilde hem nu ook een keer gebruiken. Echt super leuk zo samen met de Shaker wolk van MFT. 
Deze kaart doet mee aan:
Crafting Happiness #67  Anything Goes
Pammie's Inky Pinky #2038  Anything Goes
Crafty Catz #519 Anything Goes

Gebruikte materialen:
ECD Hot Air Balloon with Pop Up
MFT: Cloud  Shaker Window+Frame, Mini Cloud Stencil, Grazy Hills, LLD Stitched Alphabet en Fox & Friends
Baby tekstjes Eline Design
Echo Park paperpad Hello Baby It's a boy.
Vanmiddag ben ik naar de huisarts geweest en is mijn verband weer vernieuwd. Het ziet er al wat beter uit, maar het heeft nog wel even te gaan om weer helemaal te sluiten. Morgen kan ik mijn verbandmiddelen ophalen en mijn man heeft nu gezien hoe het verbonden moet worden. Met af en toe een paracetamolletje lukt het knutselen gelukkig wel.
Groetjes Marja

5 opmerkingen:

Marjan zei

Grappig dat er bij jou wèl baby's op komst zijn, bij mij is het weer voorbij. Hoewel ... er werden/worden vriendinnen zo hier en daar oma, ook een reden voor een baby kaart!
Deze is top met die gave luchtballon en mooie achtergrond!

Janis Lewis zei

Fabulous shaker card! Thank you so much for linking up at Crafting Happiness Challenges this week. Hope you'll link up again! Don't forget to click on LIKE for all the other entries you like. The Most Liked Project will be featured on Sunday along with some of my favorite picks.
Smiles!
:) Janis, Owner & Design Team Member @ Crafting Happiness Challenges
My Craft Blog: PauseDreamEnjoy.blogspot.com

Aunty Sue zei

Wow this is fabulous colouring and thanks for joining Crafty Catz this week

Chandhini zei

I chanced upon your card while linking at Crafting happiness Challenge. So glad I stopped by, I really love this card. The cute foxy and shaker cloud make it too cute.

Bernadet zei

Ooh wat een plaatje Marja.
Zoleuk met die shakers