Pagina's

zaterdag 6 juni 2020

Kerstkaart voor juni.

Deze keer ben ik lekker vlot met mijn kerstkaart voor 12 mnd kerst met Doe@ding. Dat komt waarschijnlijk ook door het regenachtige weer nu. Wel heerlijk voor de natuur, want al het gras was hier geel geworden. Gisteren heb ik het filmpje van Petra gekeken en ben daarna gelijk aan de slag gegaan. 
Ik heb het papierblokje Christmas Cottage weer gepakt om deze kaart te maken. Petra had gestempelde bomen op haar achtergrond. Bij dit blokje zit een papiertje met een mooie houtnerf. Die kon ik hier dus mooi gebruiken.
Van MFT heb ik de Tag Builder Blueprints 5 en 6 gebruikt om de kaart af te maken. Een strikje erom en klaar is Kees. Door alle design papier is het wel een wat zwaardere kaart geworden, maar dat is met de decemberzegels gelukkig niet zo erg.
Groetjes Marja

1 opmerking:

Nicole Parmentier zei

Wat een pracht van een kerstkaart dit Marja! Het is echt een cadeautje om zoiets in je brievenbus te vinden!!